سومین همایش منطقه‌ای چارگون، شنبه دهم مهرماه در مجتمع فرهنگی فرشچیان اصفهان برگزار شد.

شاهین طبری رییس هیات مدیره چارگون
شاهین طبری رییس هیات مدیره چارگون

به گزارش روابط عمومی چارگون، در این همایش منطقه‌ای که با حضور جمعی از نمایندگان و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان‌های مختلف استان‌های اصفهان، قم، استان مرکزی، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار شد، مدیران چارگون از آخرین دستاوردهای دیدگاه سخن گفتند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
روزبه بهرامی
روزبه بهرامی

در آغاز سومین همایش منطقه‌ای چارگون در اصفهان، شاهین طبری-رئیس مدیره چارگون راهکار مالی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را به حاضرین معرفی کرد. در ادامه، روزبه بهرامی- مدیر پشتیبانی فنی چارگون به معرفی نرم‌افزارهای تشریفات معاملات و جمع‌دار همراه از حوزه لجستیک مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پرداخت. وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، امکانات و ابزارهای راهکار مدیریت فرآیندها (BPMS) را برای حاضران تشریح کرد.

تازه‌های-اتوماسیون-اداری-با-توضیحات-ابراهیم-قلی‌پور
تازه‌های-اتوماسیون-اداری-با-توضیحات-ابراهیم-قلی‌پور

این همایش با نمایش “فیلم سیاه روشن” به همراه ارائه توضیحات از کمپین11 ایران ادامه یافت و پس از آن ابراهیم قلی‌پور- رییس استقرار اتوماسیون اداری چارگون، تازه‌های راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه  و جزییات نرم‌افزار جلسات همراه را برای حاضرین بازگو کرد.
بخش دوم همایش منطقه‌ای چارگون در اصفهان نیز با سخنرانی مهدی زرجویی- متخصص پشیبانی فنی چارگون  با موضوع “نگهداری سرور و رویکردهای پیشگیرانه، نرم‌افزار پایشگر، Disaster/Recovery، Caching، تقسیم‌بار و پایداری” و پرسش و پاسخ برگزار شد.
گفتنی است؛ پیش از این همایش منطقه‌ای چارگون با موضوع ” گفتمان سازمانی” با حضور کارشناسان و متخصصان استان‌های مختلف در شهرهای شیراز و مشهد برگزار شده ‌است.

همایش-منطقه-ای-چارگون-در-اصفهان
همایش-منطقه-ای-چارگون-در-اصفهان

اشتراک گذاری :