پرش به محتوای اصلی

تجهیز 10 سازمان مشتری به نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه

اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان_های مشتری

عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در 10 سازمان مشتری در دستور کار تیم فنی و استقرار چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
اتوماسیون اداری دیدگاه
اتوماسیون اداری دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، ‌دامنه نفوذ نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت‌ بانیان صنعت پرشین، شرکت فنی ساختمانی مهندسی کردوئن‌، شرکت هلیکوپتری آوا سلامت، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، شرکت تیپاکس اکسپرس پارس، شرکت داروگستر محک، بیمارستان کلیوی حضرت امیرالمومنین علی (ع)، ادارات‌کل ورزش و جوانان استان‌های اصفها ن و یزد و پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویر احمد، توسعه یافت. در این همکاری‌ها، نرم‌افزارهای مکاتبات 5، جلسات، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های فکس و ایمیل برای بهره‌برداری 50 کاربر در شرکت‌ بانیان صنعت پرشین عملیاتی می‌شود. در شرکت فنی ساختمانی مهندسی کردوئن نیز نرم‌افزارهای مکاتبات 5، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌ فکس، نصب و راه‌اندازی می‌شوند. ساختار شرکت هلیکوپتری آوا سلامت به نرم‌افزارهای مکاتبات 5، جلسات، کارها، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های فکس و ایمیل مجهز می‌شود و 100 کاربر آن می‌توانند از سرویس‌های LINKو ECE و برای ایجاد تعاملات برون سازمانی خود بهره ببرند. بنابراین گزارش، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه همچنین به زودی به 100 کاربر شرکت بیمه زندگی خاورمیانه ارائه می‌شود و نرم‌افزارهای مکاتبات 5، جلسات، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های فکس و ایمیل، LINK و ECE در ساختار اداری این مجموعه، استقرار می‌یابند. از مجموعه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه همچنین مقرر شده است تا 150 کاربر شرکت تیپاکس اکسپرس پارس و 50 کاربر پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویر احمدبه  نرم‌افزارهای مکاتبات 5 و سرویس‌های LINK و ECE و فکس دست یابند و از این پس با بهره‌برداری از این ابزارها مکاتبات اداری خود را به انجام برسانند. در ادامه قراردادهای فروش شرکت چارگون همچنین بیمارستان کلیوی حضرت امیرالمومنین علی (ع) به نرمافزار مکاتبات 5 و شرکت داروگستر محک به نرم‌افزار مکاتبات 5، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های LINK و ECE مجهز می‌شوند. 400 کاربر ادارات‌کل ورزش و جوانان استان‌های اصفها ن و یزد نیز پس از استقرار نرم‌افزار مکاتبات 5 و سرویس سینک سرور دیدگاه می‌توانند از قابلیت‌های این سیستم‌ها برای ایجاد پویایی و تحول اداری بهره بگیرند. به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمان راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و ایجاد نشاط و پویایی سازمانی از طریق نرم‌افزارهای جلسات، کارها و سامانه پیشخوان ارباب رجوع را برای سازمان‌ها به همراه دارد. محور تمرکز نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه را پوشش مجموعه گسترده‌ای از تعاملات مکاتباتی و سازمانی و پاسخگویی به حجم وسیع و متنوعی از فرآیندهای سازمان‌های مشتری و توجه به مفاهیم نوین اتوماسیون اداری است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.