واحد فروش محصول شرکت چارگون با هدف تسهیل تکمیل سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه به سازمان‌های مشتری حاضر در نهمین گردهمایی سالانه، 21 درصد تخفیف می‌دهد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


محمد مهدی زارعی- کارشناس مسئول فروش محصول با اعلام این خبر به روابط عمومی چارگون گفت:‌ واحد فروش محصول در نهمین گردهمایی سالانه شرکت برای اولین بار در غرفه‌ای مجزا در کنار سایر راهکارهای دیدگاه،‌حضور خواهد یافت تا بتواند فضای تعاملی بیشتر و مستقیم‌تری را با مشتریان، ایجاد کند.
وی ادامه داد: ‌ارائه تخفیف 21 درصدی برای یکسری از نرم‌افزارها در هر 5 راهکار مجموعه دیدگاه‌ تدارک دیده شده است. این تخفیف بی‌سابقه به مناسبت بیست و یکمین سال فعالیت چارگون و با هدف تسهیل فرآیند تکمیل نرم‌افزارهای دیدگاه و بهره‌برداری از ارزش‌افزوده یکپارچگی آنها در سازمان‌های مشتری، ‌طرح‌ریزی شده است.
زارعی خاطرنشان کرد: بهره‌برداران زیادی از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه علاقمندند تا با تهیه سایر نرم‌افزارهای راهکارهای مختلف از قابلیت یکپارچگی و پیوستگی نرم‌افزارها و بهره‌‌وری بیشتر، استفاده کنند. واحد فروش محصول شرکت چارگون با ارائه تخفیف 21 درصدی تلاش می‌کند تا امکان تحقق این برنامه‌ها را برای سازمان‌های مشتری فراهم کند.
کارشناس مسئول فروش محصول اضافه کرد: ارائه این تخفیف 21 درصدی فقط به نمایندگان سازمان‌های مشتری حاضر در گردهمایی سالانه چارگون، اختصاص می‌یابد.
به گفته وی، فروش ویژه نرم‌افزارهای دیدگاه برای اکثر محصولات سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه در راهکارهای اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک نرم‌افزار مدیریت فرآیندها و برخی از محصولات موبایلی دیدگاه همراه در نظر گرفته شده است و تا پایان دیماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است؛ نهمین گردهمایی سالانه چارگون روز هفتم دیماه با دعوت از نمایندگان 1500 سازمان مشتری با شعار « در جمع بهترین‌ها» با برگزاری بخش‌های مختلف رونمایی از محصولات جدید دیدگاه،‌ برگزاری نشست تخصصی فعالان فناوری و چندین کارگاه آموزشی عمومی و فنی، برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :