پرش به محتوای اصلی

تغییر نسل دیدگاه و مهاجرت به مکاتبات ۵ در سازمان گلدیران

تجربه مشتری گلدیران از چارگون

سازمان گلدیران با عرضه محصولات متنوع و روز دنیا با قیمت مناسب، شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور و خدمات پس از فروش فعال در ۳۶۵ روز سال، دارای مزایای قابل توجهی است. هلدینگ گلدیران به عنوان یک برند کارآفرین ملی توانسته تا به امروز حدود ۲۸۰۰ نفر همکار را در خانه خود پذیرا باشد و انتخاب اول نیروهای جوان و نخبه کشور در جهت رشد و توسعه فردی در مسیر حرفه‌ای زندگی باشد. به گزارش کارشناس استقرار چارگون با همکاری با این مجموعه تغییر به مکاتبات ۵ در گلدیران صورت گرفت.

همکاری سازمان گلدیران با شرکت چارگون

سازمان گلدیران چندین سال است که با چارگون همکاری می‌کند. در این راستا مدیر پروژه چارگون از تغییر نسل نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان گلدیران خبر داد. در این شرکت استقرار و تغییر نسل 4 به 5 مکاتبات انجام شد که مزایای بسیاری را به همراه داشت.

چه نرم‌افزارهایی در این سازمان پیاده‌سازی شده؟

این مجموعه در حال حاضر از نرم‌افزارهای مکاتبات، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و اموال دیدگاه شرکت چارگون استفاده می‌کند و در این سازمان حدود 450 کاربر دارد.

فرآیندهای اجرا شده در حین انجام پروژه

در این سازمان روال‌ها و اطلاعات بهینه‌سازی شد که شامل الگونامه، امضا، گروه‌های دسترسی، گرفتن دسترسی‌های مستقیم و در ساختار سازمان تغییراتی ایجاد شد. همچنین به همه کاربران آموزش داده شد و فرآیندها مجموعه با توجه به تغییر روال موجود عملیاتی‌سازی شد.

مشکلات سازمان گلدایران قبل از همکاری با چارگون

قبلاً به این صورت بود که تمام مکاتبات آن‌ها بدون نتیجه باقی می‌ماند و بایگانی خاصی نداشتند. همچنین عدم امکان گزارش‌گیری در لحظه، مدیریت فرآیندها را در این سازمان با مشکل مواجه کرده بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

چارگون از دیدگاه مجموعه گلدیران

به گفته معاونت منابع انسانی گلدیران با توجه به پشتیبانی شرکت چارگون، همکاری خوبی بین دو سازمان صورت گرفته و دیدگاه به علت امکانات گسترده‌ای که دارد 90 درصد نیازهای ما را برطرف کرده. وی همچنین بیان کرد که این نرم‌افزار در عین راحتی در استفاده، امکان گزارش‌گیری پیشرفته وجود دارد. او خاطرنشان کرد “با ارتقای نسخه 4 به 5 دیدگاه سرعت نرم‌افزار خیلی بالا رفته و این نشان‌دهنده‌ی این است که چارگون نیاز مشتری را درک می‌کند.”

 

مزایای راه‌اندازی مکاتبات 5 در این سازمان

در این پروژه عملیات راه‌اندازی مکاتبات ۵ انجام شد. دیدگاه ۵ جدای از تفاوت‌های بنیادی که به واسطه تغییر در نوع تفکر در معماری خود با نسل‌های ۴ دیدگاه دارد. به دلیل استفاده از یک فریم‌ورک رابط کاربری مدرن تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و مزایای قابل توجهی برای کاربران ایجاد می‌کند.

در دیدگاه ۵ علاوه بر امکان چند مرورگر  و چند پلتفرم بون بودن و قطع وابستگی به مرورگر ااینترنت اکسپلورر (ie)، بعضی فرایندها مانند الگوی نامه‌ها که قبلاً به صورت دستی انجام می‌شد به صورت مدیریت اتوماتیک و هوشمند انجام ‌می‌شوند. این امر به بهره‌وری و افزایش سرعت کارها منجر شده است.

تمام نامه‌ها در اتوماسیون اداری بایگانی شدند که پیگیری را راحت‌تر کرد. علاوه بر آن نرم‌افزارها در یک سیستم به صورت یکپارچه قرار گرفتند که این از مزایای نرم‌افزارهای دیدگاه است. همچنین با تغییرات 4 به 5 مکاتبات یک دبیرخانه مرکزی در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.