شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مسئولیت دسترسی، تأمین و توزیع عادلانه آب سالم و بهداشتی در حد استانداردهای ملی و بین‌المللی و امکان جمع‌آوری، انتقال و تصفیه بهداشتی فاضلاب با پوشش صددرصدی جمعیت شهری استان زنجان را به عهده دارد و به عنوان شرکت پیشرو و مطرح در سطح کشور شناخته می‌شود. این سازمان چندین سال است که با شرکت چارگون همکاری می‌کند. در این راستا مدیر پروژه چارگون از تغییر نسل نرم افزار مکاتبات دیدگاه از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد. در این شرکت استقرار و تغییر نسل 4 به 5 مکاتبات انجام شد که مزایای بسیاری را به همراه داشت.

راه‌اندازی نرم افزار مکاتبات دیدگاه 5 در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

در این پروژه عملیات راه‌اندازی مکاتبات 5 انجام شد. دیدگاه 5 جدای از تفاوت‌های بنیادی که به واسطه تغییر در نوع تفکر در معماری خود با نسل‌های 4 دیدگاه دارد. به دلیل استفاده از یک فریم‌ورک رابط کاربری مدرن تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و مزایای قابل توجهی برای کاربران ایجاد می‌کند.

در دیدگاه 5 علاوه بر امکان چند مرورگر و چند پلتفرم بودن و قطع وابستگی به مرورگر اینترنت اکسپلورر (ie)، بعضی فرایندها مانند الگوی نامه‌ها که قبلاً به صورت دستی انجام می‌شد به صورت مدیریت اتوماتیک و هوشمند انجام ‌می‌شوند. این امر به بهره‌وری و افزایش سرعت کارها منجر شده است. تمام نامه‌ها در اتوماسیون اداری بایگانی شدند که پیگیری را راحت‌تر کرد. علاوه بر آن نرم‌افزارها در یک سیستم به صورت یکپارچه قرار گرفتند که این از مزایای نرم‌افزارهای دیدگاه است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 نرم افزارهای پیاده‌سازی شده در سازمان آب و فاضلاب زنجان

این مجموعه در حال حاضر از نرم افزارهای سیستم اتوماسیون اداری، مالی، لجستیک، رفاه و نرم افزار مکاتبات دیدگاه شرکت چارگون استفاده می‌کند. حدود 500 کاربر این سازمان به کاربران دیدگاه چارگون پیوستند.

مزایای راه‌اندازی نرم افزار مکاتبات دیدگاه 5 در این مجموعه

با توجه به تغییر نسل و استفاده از نرم افزار نسل قبلی در یک بازده زمانی کندی شدیدی در سیستم چارگون به وجود آمد که همکاران فنی با تلاش پی در پی توانستند آن را حل کنند.

با توجه به اینکه ارتباط بین مدیرعامل و معاونت‌های ستادی با مدیران توابع وجود دارد با این نرم افزار توانستند تمامی نامه‌رسانی‌های رسمی را از این طریق انجام دهند. همین امر منجر شد تا تردد در بین ساختمان‌ها کمتر شود.

امکانات نرم افزار مکاتبات دیدگاه 5 نسل جدید نرم‌افزارهای چارگون

  • دیدگاه 5 با استفاده از معماری جدید، عملکرد بهتر و سرعت بالاتری در استفاده از سیستم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • در نرم افزار مکاتبات دیدگاه 5 هر نرم‌افزار با حفظ یکپارچگی اطلاعات با سایر حوزه‌های نرم‌افزاری مجموعه دیدگاه، امکان نصب بر روی سروری مجزا را داشته و مدیریت بهتر توزیع بار بین نرم‌افزارها امکان‌پذیر می‌شود.
  • دیدگاه 5 طیف وسیعی از مرورگرهای وب را جهت عملکرد صحیح کلیه قسمت‌های نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند.
  • در دیدگاه 5 عملکردهای جدیدی همچون drag & drop فایل به صورت گسترده‌تری در اختیار کاربران قرار گرفته است.
  • در دیدگاه 5 قابلیت شخصی‌سازی محیط نرم‌افزار افزایش یافته و «میزکار جدید» متحول شده است.
  • در دیدگاه 5 همه نرم‌افزارها هم‌زمان در اختیار شما بوده و امکان استفاده از پنجره‌های مختلف نرم‌افزارها در کنار هم وجود دارد.

اشتراک گذاری :