کارشناس فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تهران معتقد است: تغییر نسل مکاتبات دیدگاه در دانشگاه، علاوه بر کاربری آسان‌ و با کیفیت، امکان بهینه‌سازی مجدد اطلاعات را فراهم کرده است.

تغییر نسل مکاتبات دیدگاه
تغییر نسل مکاتبات دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی تهران

سمیرا علمی با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال ۸۶ گفت: در حال حاضر ۲۷هزار کاربر از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: استقرار نرم‌افزار مکاتبات در دانشگاه به بهره‌برداری از سایر نرم‌افزارهای این مجموعه شامل سیستم‌های حضور و غیاب، تشکیلات سازمانی، پرسنلی از راهکار مدیریت منابع انسانی و نرم‌افزارهای کارها و جلسات اتوماسیون اداری دیدگاه، منجر شد.
کارشناس فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تهران، بهبود قابلیت‌های اتوماسیون اداری در نسخه ۵ را از دلایل تغییر نسل مکاتبات دیدگاه دانست.
او گفت: مهمترین مزیت تغییر نسل مکاتبات دیدگاه، برداشته شدن محدودیت استفاده از اینترنت اکسپلورر و قابلیت بهره‌گیری از تمام مرورگرهای موجود است.
به گفته وی، دقت‌نظر چارگون به رشد تکنولوژی و تنوع کاربرها و ابزارهای الکترونیکی در تغییر نسل مکاتبات دیدگاه، قابل توجه است.
او تاکید کرد: کاربری آسان و بدون پیش‌نیاز نسل جدید اتوماسیون اداری دیدگاه، حفظ امنیت اطلاعات و جلوگیری از هرگونه کُندی سیستم از مزیت‌هایی بودند که تغییر نسل مکاتبات دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی را به راحتی امکان‌پذیر کردند.
علمی یادآور شد: برای اعمال تغییر نسل مکاتبات دیدگاه، چالش‌هایی را پیش‌بینی کرده بودیم که خوشبختانه با همراهی تیم پشتیبانی چارگون در مدت زمانی کوتاه و با کمترین مشکل، انجام شد.
به گفته وی، تیم کارشناسی چارگون با استقرار‌ ۳ماهه در این دانشگاه علاوه بر تسهیل تغییر نسل مکاتبات دیدگاه، آموزش پرسنل و رفع اشکلات آنها و همچنین بهینه‌سازی اطلاعات دانشگاه در سطوح مختلف را برعهده داشت.
کارشناس فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: در کنار تغییر نسل مکاتبات دیدگاه، ممیزی مجدد و بهینه‌سازی اطلاعات و داده‌های سیستمی از طریق تغییر الگوی نامه‌ها، بازنگری سطوح دسترسی کاربران و ساماندهی گروه‌های کارمندی در دانشگاه اجرایی شد.
به گفته وی، در جریان تغییر نسل مکاتبات دیدگاه، قابلیت‌هایی مانند پیاده‌سازی مدل‌های ویژه دبیرخانه‌ها، امکان جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی و امکان پیوست فایل از متن اصلی، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
کارشناس فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: امکان دریافت گزارش‌های متعدد و متنوع از اطلاعات و داده‌های سیستم به دلیل انعطاف‌پذیری نرم‌افزارهای دیدگاه، ارزش افزوده ویژه‌ای است که به آن دست یافته‌ایم.
علمی با تقدیر از حمایت و همراهی کارشناسان پشتیبانی چارگون گفت: حمایت همیشگی از مشتری و همگامی با تکنولوژی بهترین تعریفی است که درباره چارگون می‌توان به کاربرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :