پرش به محتوای اصلی

تغییر نسل نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در صندوق بازنشستگی کشوری

تغییر نسل مکاتبات

تغییر نسل نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در صندوق بازنشستگی کشوری در راستای توسعه مجموعه نرم افزاری دیدگاه در این سازمان در ماه‌های اخیر عملیاتی شده است.
صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان‌های بزرگ کشور در دستگاه بروکراسی دولت محسوب می‌شود. گام‌های نخست تشکیل صندوق بازنشستگی کشوری بیش از یکصد سال قبل برداشته شد. این سازمان هم‌اکنون نهادی تعیین‌کننده در نظام دیوان‌سالاری ایران به شمار می‌آید.

به گفته فهیمه کسرایی‌پور کارشناس استقرار اتوماسیون اداری، صندوق بازنشستگی کشوری برای استقرار نرم‌افزار مکاتبات، سرویس ece با شرکت چارگون وارد همکاری شد. به این ترتیب با انعقاد قرارداد همکاری چارگون و این سازمان، 700 پرسنل این مجموعه به جمع میلیونی کاربران نرم‌افزارهای دیدگاه پیوستند.

فرآیندهای اجرا شده در پروژه تغییر نسل اتوماسیون اداری صندوق بازنشستگی کشوری

  • تغییر نسل دیدگاه 4 به دیدگاه 5
  • حذف تنظیمات مربوطه در مرورگر IE برای تیم فناوری اطلاعات صندوق بازنشستگی
  • استفاده آسان و سریع‌تر برای کاربران هلدینگ صندوق به دلیل عدم نیاز به تنظیمات در مرورگر IE
  • بهینه‌سازی دسترسی‌های اعمال شده به کاربران و مدیریت بهتر برای ادمین سیستم
  • بهینه‌سازی لیست سازمان‌های مرتبط تعریف شده در دیدگاه
  • بهینه‌سازی حجم‌های اعمال شده به کاربران به صورت یکپارچه و استاندارد

مزایای تغییر نسل نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه

قبل از همکاری چارگون با این مجموعه، صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه مکاتبات اداری از نرم‌افزارهایی استفاده می‌کرد که به دلیل کندی فراوان، کاربران را دچار مشکلات زیادی کرده بود. از سوی دیگر به دلیل کمبود امکانات و قابلیت‌هایی مانند طبقه‌بندی نامه‌ها و جست‌وجوی پیشرفته، عملیات دبیرخانه این سازمان به راحتی قابل انجام نبود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

علیرضا صفری مسئول حساب چارگون درباره ابعاد این پروژه توضیحاتی به این صورت ارائه داد: «نسخه پنجم نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه با حضور کارشناسان شرکت چارگون در این حوزه، جایگزین نسخه قبلی و قابلیت‌های جدید آن به کاربران آموزش داده شد. آموزش مکاتبات 5 طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیش رفته و در مدت کوتاهی تمامی کاربران این مجموعه دانش کار با نسخه جدید را به دست آورند.»

چارگون با استفاده از سیستم‌های یکپارچه و جامع دیدگاه با اصلاح دسترسی‌ها، در اختیار گذاشتن دیدگاه همراه به مدیران، ساماندهی چارت سازمانی اجرایی، در نظر گرفتن فرایندهای بومی حوزه مکاتبات اداری، جایگزین کردن روال‌های استاندارد در فرآیندها و همچنین سرعت بخشیدن به انجام امور اداری موجب افزایش بهره‌وری فرایندهای دبیرخانه‌ای در این مجموعه شده است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.