پرش به محتوای اصلی

تلفن همراه برای دسترسی بهتر اطلاعات فرآیند در کسب و کار

BPM موبایل

با رشد چشمگیر استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه، بدیهی است که این سؤال پیش آید که ارزش افزوده BPM تلفن همراه چه مقدار خواهد بود. گستره‌ای که می‌توانید از BPM تلفن همراه استفاده کنید به روندهای واقعی کسب‌وکار کاربران فرآیند و نحوه تعامل آن‌ها با فرآیندها و یکدیگر بستگی دارد. در ادامه به نقش تلفن همراه برای دسترسی اطلاعات فرآیند می‌پردازیم.

تلفن همراه در سازمان‌ها

این فرآیند مشخص می‌کند که به چه روشی موبایل باید از کاربران یا مشتریان برای ارتباط با یکدیگر و تعامل با هر فرآیند پشتیبانی کند. ۳ فعالیت اصلی در BPM می‌تواند به‌طور مؤثر توسط دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی شود: همکاری، مدل‌سازی و نظارت بر عملکرد فرآیند.

3 فعالیت اصلی در BPM تلفن همراه

  • همکاری

    راه‌حل‌های BPM تلفن همراه در صورت ارائه زمینه‌های تجاری، اطلاعات و تعاملات می‌توانند همکاری معنادار و مؤثرتری ایجاد کنند. نرم افزار BPM می‌تواند مشارکت در فرآیند را از طریق پشتیبانی از دستگاه‌های تلفن همراه گسترش دهد. با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی، BPM تلفن همراه می‌تواند اطلاعات غیرقابل دسترسی قبلی را از سایت‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر به صورت کنترل‌شده و عملی وارد فرآیندهای شرکت کند. آن‌ها بینش جدیدی در مورد مکالمات مشتری، فرصت‌های فروش، مسائل پشتیبانی و موارد دیگر ارائه می‌دهند. مجموع این‌ موارد ایجاد یک شرکت چابک‌تر است.

  • مدل‌سازی و تغییر فرآیندها

    مدل‌سازی فرآیندها و تغییر آن‌ها در حال حرکت بر روی دستگاه تلفن همراه از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار خواهد شد. با این حال محدودیت‌های صفحه‌های کوچک و گزینه‌های ورودی محدود، مدل‌سازی را پیچیده و وقت‌گیر می‌کند. شما باید بتوانید تغییرات را مرور کنید. با محبوبیت بیشتر BPM تلفن همراه افراد به تدریج بیشتر درگیر تغییر فرآیندها خواهند بود. بنابراین اهمیت مدل‌سازی فرآیند در دستگاه‌های تلفن همراه به شدت افزایش می‌یابد.

  • نظارت بر عملکرد فرآیند

    با توجه به قابلیت‌های فعلی دستگاه‌های تلفن همراه مشاغل این فرصت را دارند که بر عملکرد پردازش نظارت کرده و اطلاعات را به صورت واقعی در گوشی خود ضبط کنند توانایی نظارت بر عملکرد مشاغل از راه دور در بین مدیران بسیار ارزشمند است. آن‌ها دوست دارند به داشبورد عملکرد فرآیند دسترسی پیدا کنند تا معیارهای اصلی با فرصت‌های بهبود فرآیند را بررسی کنند. بسیاری از سیستم‌های نرم‌افزاری BPM در حال حاضر از نمایش KPIها و تأثیرگذاری بر آن‌ها توسط رویدادها پشتیبانی می‌کنند و به کاربر اجازه می‌دهد تا بر اساس این اطلاعات در دستگاه تلفن همراه خود عمل کند. بنابراین نحوه گسترش مشارکت در فرآیندها یک مزیت واقعی BPM تلفن همراه است. این امر می‌تواند کارکنان، شرکا و مشتریان خود را درگیر کند.

مدل‌سازی از طریق موبایل

ما برای بسیاری از فعالیت‌ها از تلفن‌های همراه و تبلت‌های خود استفاده می‌کنیم مانند خرید، اتصال نرم‌افزارها، مرور و جمع‌آوری اطلاعات، تهیه سخنرانی‌ها، گوش دادن به موسیقی و موارد دیگر. موبایل در حال تبدیل شدن به یک سنگ بنای محکم در زندگی روزمره است. برای یک کسب‌وکار، تلفن همراه فرصتی را ایجاد می‌کند تا فرآیند را از مکان خود مستقل کند. از طریق ترکیب BPM و تلفن همراه، کارمندان برای انجام فعالیت‌های لازم برای موفقیت در مدیریت فرآیند کسب‌وکار نیازی به حضور در دفتر کار خود ندارند.

بنابراین دستگاه‌های تلفن همراه نقش مهمی در نظارت بر فرآیند و مدل‌سازی فرآیند و همچنین همکاری دارند. در دسترس بودن اطلاعات مناسب در زمان و در مکان مناسب یکی از قدرتمندترین منابع مزیت رقابتی برای مشاغل است. زمانی که فرآیندهای کسب‌وکار به طور فعال مدیریت می‌شوند و منابع اطلاعاتی در دسترس هستند و به راحتی یکپارچه می‌شوند، نوآوری در کسب‌وکار واقعی امکان‌پذیر می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

دستگاه‌های موبایل فرصتی عالی برای این امر فراهم می‌کنند. در کنار آن، کارمندان به این دستگاه‌ها عادت و تجربه می‌کنند که این دستگاه‌های تلفن همراه در مقایسه با لپ‌تاپ‌ها بهره‌وری بیشتری دارند. استفاده از این ابزارهای متحرک در اجرای مدیریت فرآیند کسب‌وکار در سازمان شما بسیار منطقی خواهد بود.

بهینه‌سازی عملکرد فرآیند

 

در زیر به برخی از ویژگی‌های تلفن همراه اشاره می‌کنیم که می‌تواند به در دسترس قرار دادن اطلاعات و بهینه‌سازی عملکرد فرآیند کمک کند:

  • دریافت هشدارها

    برای بسیاری از افراد توانایی انجام کار در حین مسافرت بسیار مهم است تا حدی که کار توسط نرم‌افزار BPM انجام می‌شود، این کارکنان می‌توانند از وظایفی که به آن‌ها محول می‌شود مطلع شوند.

  • به‌روزرسانی سوابق‌

    دستگاه‌های تلفن همراه ایده‌آل برای پاسخ سریع به رویدادهای پردازش هستند. کارکنان به راحتی می‌توانند سوابق را به‌روز کنند. پروژه‌ای را برنامه‌ریزی کنند یا به بحث‌های گروهی در BPM تلفن همراه سریع پاسخ دهند.

  • تأییدیه

    از تلفن هوشمند می‌توان برای تأیید استفاده کرد به عنوان مثال کارکنان، فرآیندهای با اولویت بالا یا تأیید سفارش را می‌توانند از این طریق انجام دهند و تصمیم‌گیری سریع‌تر صورت می‌گیرد.

  • اسناد

    از دستگاه‌های تلفن همراه می‌توان برای دسترسی به اسناد مربوط به فرآیندها استفاده کرد. برای مثال به یک چک‌لیست با اطلاعات متنی مربوط به هر مرحله از فرآیند می‌توان خیلی راحت دسترسی پیدا کرد.

مطالب مرتبط

ایجاد نرم‌افزار خاص منظوره در کارگاه مجموعه نرم‌افزاری مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار

کارگاه مجموعه نرم‌افزاری مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار شرکت چارگون در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان با موضوع ایجاد نرم‌افزار خاص منظوره با ... ادامه مطلب »

ارائه نرم‌افزارهای مدیریت کسب و کار دیدگاه در نمایشگاه گردهمایی چارگون
ارائه نرم‌افزارهای مدیریت کسب و کار دیدگاه در نمایشگاه گردهمایی چارگون

نرم‌افزارهای مدیریت کسب و کار (BPMS) دیدگاه در نمایشگاه جانبی گردهمایی سالانه چارگون معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی چارگون ... ادامه مطلب »

عملیاتی‌سازی نرم‌افزار BPMS در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی
عملیاتی‌سازی نرم‌افزار BPMS در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار BPMS ... ادامه مطلب »

راه‌اندازی نرم‌افزارهای دیدگاه در شرکت روژین
نرم‌افزار BPMS دیدگاه در شرکت روژین راه‌اندازی می‌شود

شرکت روژین با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارمدیریت فرآیندها( BPMS )، برای گسترش همکاری خود ... ادامه مطلب »

استانداری-بوشهر
تکمیل نرم‌افزارهای دیدگاه در استانداری بوشهر

استانداری بوشهر با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مدیریت فرآیندها (BPMS) دامنه همکاری خود با ... ادامه مطلب »

حضور شرکت صنایع آذر آب در فهرست کاربران اتوماسیون اداری دیدگاه

شرکت صنایع آذر آب با هدف ایجاد تحول سازمانی به نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه و نرم افزارهای مدیریت فرآیندها مجهز ... ادامه مطلب »

مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه؛ انتخاب مدیران شرکت انرژی‌سازان تکین

مدیران شرکت انرژی‌سازان تکین نرم‌افزارهای BPMS و مکاتبات 5 را از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برای نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی برگزیدند. به گزارش ... ادامه مطلب »

عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری
ارائه جدیدترین محصولات اتوماسیون اداری دیدگاه در دومین همایش بزرگ نظام اداری کشور

شرکت چارگون با معرفی محصولات جدید اتوماسیون اداری دیدگاه از جمله سامانه پیشخوان ارباب رجوع در دومین همایش بزرگ نظام ... ادامه مطلب »

نرم‌افزار BPMS دیدگاه
استقرار نرم‌افزار BPMS 5 دیدگاه در 3 سازمان مشتری

تیم فنی چارگون نرم‌افزار BPMS 5 دیدگاه را با هدف ایجاد بستر طراحی فرآیندهای خاص منظوره در 3 سازمان مشتری ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.