نرم‌افزارهای مکاتبات، جلسات و کارها از راهکار اتوماسیون اداری در ۸ سازمان کاربر دیدگاه با هدف ارائه خدمات مکانیزه به کارکنان سازمانی، عملیاتی‌سازی می‌شوند.

نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون دیدگاه با هدف ایجاد گردش مکانیزه مکاتبات داخلی در شرکت رسانه آوا برید، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز و شرکت کارگزاری سهام گستران شرق نصب و راه‌اندازی شد.
شرکت سینا پیشگام دارو نوین، شرکت داروسازی آنی درمان و شرکت سبدگردان آسمان نیز از دیگر سازمان‌های مشتری چارگون‌اند که به نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون دیدگاه مجهز شده‌اند.
عملیاتی‌سازی نرم‌افزار کارها در شرکت تهران نوژن و نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار کارها و جلسات در سازمان بورس و اوراق بهادار نیز از دیگر نمونه‌های توسعه ضریب نفوذ نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان‌های مشتری هستند.
راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است.
نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمان، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و پویایی سازمانی را به همراه دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

نرم‌افزارهای جلسات، کارها و مکاتبات دیدگاه

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) اشاره کرد.
پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و باز کردن چندین پنجره به صورت هم‌زمان از دیگر مزیت‌های این سیستم است.
نرم‌افزار جلسات دیدگاه نیز با وجود امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با برگزاری جلسات از برنامه‌ریزی زمان تا ارسال دعوت‌نامه و دستور جلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن را به صورت مکانیزه و هدفمند، اجرایی می‌کند.
نرم‌افزار کارها هم با قابلیت مدیریت و کنترل پروژه‌ و کارهای سازمانی در بستری یکپارچه با دیگر نرم‌افزارها علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها بررسی روند پیشرفت کارها و پروژه‌ها را به آسانی و با شفافیت بالا،‌ میسر می‌کند.

اشتراک گذاری :