اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و 28 استان‌ کشور با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه دادند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی از مشتریان قدیمی چارگون هستند که پیش از این نیز نرم‌افزارهای مختلف مجموعه دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری، منابع انسانی و زیر ساخت را بکار گرفته‌اند.
همکاری چارگون با اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، مازندران، البرز، گلستان، یزد، خوزستان، همدان، سمنان، کردستان، کرمان، لرستان،‌بوشهر، ایلام، زنجان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، اصفهان، خراسان جنوبی، قم، فارس، مرکزی، کرمانشاه، خراسان رضوی توسعه یافته است.
«دیدگاه همراه» نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت، که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز برای استفاده از طریق محصولات شرکت Apple بر روی App Store قرار گرفت. در دسترس قرار دادن امکانات لازم برای رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی، ماموریت و گزارشات کارکرد از مهمترین قابلیت‌ها در طراحی و پیاده‌سازی این محصول است.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون را جناب آقای ابراهیم قلی پور برعهده دارد.

اشتراک گذاری :