تیم پشتیبانی منابع انسانی چارگون در روزهای پُر خبر پایان سال از شیوع بیماری کرونا و کاهش ساعات کاری،‌ پروژه حجیم و سنگین اجرای دو ابلاغیه قانونی در دستگاه‌های دولتی را در کوتاهترین زمان ممکن، عملیاتی کرده است.

بنابراین گزارش، از دو هفته گذشته برای اعمال دو ابلاغیه قانونی تغییر ضرایب حقوقی پرسنل و صدور احکام جدید آنها و همچنین تغییر آتیم‌های حقوقی پرسنل قراردادی 200 تیکت در پورتال مشتریان چارگون ثبت شد که برخی از سازمان‌ها اعمال هر دو قانون و برخی دیگر درخواست اجرای یکی از این دو ابلاغیه را از پشتیبانی منابع انسانی چارگون داشته‌اند.
تیم پشتیبانی منابع انسانی چارگون در پروژه‌ای سنگین و پر فشار و با وجود دورکاری برخی از پرسنل به دلیل شوع کرونا توانسته‌ حدود 250 هزار حکم جدید برای پرسنل دولت در دستگاه‌های مختلف صادر کند و آنها را پس از مغایرت گیری و اطمینان از صحت محاسبات به سازمان‌های مشتری تحویل دهد.
سرور رضایی – رییس دفتر حساب مشتریان چارگون درباره این پروژه گفت: از دو هفته پیش که این درخواست‌ها از سوی برخی از سازمان‌های دولتی به چارگون اعلام شده‌، تغییر احکام رسمی و پیمانی پرسنل دولت را در مدت سه روز عملیاتی کرده‌ایم چون نسبتا پروژه‌ای روتین و معمول هر سال است. در مقابل؛ اما درخواست‌ تغییر آیتم‌های استخدام پرسنل قراردادی پروژه‌ای سنگین‌ و زمان‌بر است که تیم پشتیبانی منابع انسانی چارگون با تلاش شبانه روزی و با سرعت خوبی درحال انجام آن است.
به گفته او، احتمال افزایش درخواست‌های بیشتر دستگاه‌های دولتی برای اعمال این دو قانون در احکام پرسنل وجود دارد و پیش‌بینی ما این است که با وجود حدود 650 سازمان دولتی در فهرست مشتریان چارگون، صف دریافت این خدمات در روزهای آتی بیشتر شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

در ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان چارگون مشکلی وجود ندارد
اعمال تغییرات در کلیه آیتم‌های حقوقی پرسنل قراردادی سازمان دولتی نیازمند فرمول‌نویسی و اجرای سیستمی آنها است که انجام هریک از آنها با استقرار مجدد نرم‌افزار در سازمان‌های مشتری‌، برابری می‌کند.
شهرزاد فتاحی- مدیر راهکار منابع انسانی چارگون با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه تیم پشتیبانی منابع انسانی با تلاش و تمرکز زیاد توانسته‌ درخواست‌های ثبت شده از طرف دستگاه‌ها را پاسخ دهد. امیدواریم تا پایان این هفته کلیه تیک‌های ثبت شده را عملیاتی کنیم. چارگون با وجود اختلال‌ به وجود آمده در ساعات کاری سازمان‌ها و دور کار شدن برخی از پرسنل خودش، همچنان با تمرکز و پشتکار زیاد به سازمان‌های بهره‌بردار از دیدگاه، خدمات پشتبانی ارائه می‌کند و در این مسیر با مشکلی مواجه نیست.
به گفته وی،‌ شرایط امسال سبب شد که تغییر ضرایب حقوقی در دو مرحله قبل و بعد از سال جدید انجام شود که این امر موجب به اعمال افزایش حقوق پرسنل دولت و صدور احکام جدید می‌شود؛ بنابراین تیم پشتیبانی منابع انسانی چارگون در سال جدید و با اعلام میزان افزایش حقوق پرسنل، مجددا این خدمت را به سازمان‌های مشتری خود ارائه و زمینه صدور احکام جدید و مغایرت گیری‌ آنها را فراهم می‌کند.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون درباره تغییر احکام پرسنل قراردادی نیز گفت: در ابلاغیه جدید، شرایط آتی پرسنل قراردادی سازمان‌های دولتی به نیروهای پیمانی نزدیک شده که پس از اعلام اطلاعات پرسنل شامل تاریخچه شغل، سابقه و … تیم پشتیبانی چارگون تغییر فرمول‌ها و استقرار را آغاز می‌کند.
فتاحی یادآور شد: خوشبختانه تغییر ضرایب پرسنل رسمی و پیمانی را با سرعت به پایان رسانده‌ایم و امیدواریم به زودی تغییر آیتم‌های احکام پرسنل قراردادی سازمان‌های مشتری را نیز عملیاتی کنیم.

اشتراک گذاری :