مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه هرمزگان از تحول بنیادین مکاتبات اداری این مجموعه پس از استقرار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

دکتر احمد احمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به ثبت بیش از 10هزار نامه در سیستم مکاتبات دیدگاه دانشگاه هرمزگان گفت: از اوائل مهرماه سال 96 که اتوماسیون اداری دیدگاه را جایگزین سیستم قبلی کرده‌ایم تا به امروز، تغییرات بنیادین و فراوانی در مکاتبات اداری و نگهداری اطلاعات در دانشگاه، رخ داده است.
وی خاطرنشان کرد: ما پس از بررسی و تحقیق بسیار زیاد درباره 4 محصول اتوماسیون اداری رایج و برتر کشور به دلیل قابلیت‌های بیشتر، امکان پوشش نیازهای تازه و گستردگی دامنه نفوذ در عرصه دانشگاهی، نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را انتخاب کردیم و از این انتخاب‌، رضایت داریم.
دکتر احمدی اضافه کرد: حساسیت تیم فنی چارگون برای استقرار و پیاده‌سازی مناسب سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه،  تلاش آنها برای آموزش کاربران و ارائه همه جانبه اطلاعات در بهره‌برداری از کلیه فیچرها و قابلیت‌های این سیستم برای مدیریت دانشگاه بسیار جالب و ستودنی بود.
مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه هرمزگان تاکید کرد: نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه با امکانات مختلف برای نگهداری اطلاعات، جستجو و گزارشگیری از داده‌ها و بایگانی مکتوبات و اسناد،‌ ارزش افزوده فراوانی را به دانشگاه هرمزگان اعطا کرده است.
احمدی همچنین از خرید نرم‌افزار BPMS، پیشخوان ارباب رجوع و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه خبر داد.
وی افزود:‌ قابلیت‌های دیدگاه همراه برای دسترسی مدیران به کارتابل روزانه‌اشان بدون حضور در محل کار، تاثیر فراوانی در افزایش بهره‌وری سازمانی و تغییر نگاه مدیران به  کارکرد اتوماسیون اداری، داشته است؛ به طوریکه چند نفر از مدیران مخالف تغییر اتوماسیون اداری دانشگاه با آگاهی از قابلیت‌های مکاتبات دیدگاه همراه، یکی از طرفداران جدی این محصول هستند.
مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه هرمزگان همچنین از عملیاتی‌سازی پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه برای ایجاد میز خدمت الکترونیکی خبر داد و افزود:‌ استقرار این نرم‌افزار و ارتباط‌دهی آن با دبیرخانه دانشگاه به اتمام رسیده است و امیدواریم بتوانیم از مزیت‌های این نرم‌افزار برای کاهش مراجعات حضوری به دانشگاه بهره ببریم.

اشتراک گذاری :