شرکت چارگون با همکاری موسسه خیریه رعد همزمان با روز جهانی معلولان، جشنواره توان‌تِک (Tavan Tech) را از بیست و یکم تا بیست و سوم آذرماه برگزار می‌کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


به گزارش روابط عمومی چارگون، ایجاد زمینه آشنایی رو در رو و مستقیم توانیابان و مدیران شرکت‌های ستارت‌آپی و  فعالین حوزه تجارت الکترونیک فراهم می‌شود.
معرفی توان‌یابان موفق و شاغل در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین  بهترین سرویس‌ها و خدمات الکترونیک در جهت بهبود کیفیت زندگی آنها و آگاهی از فناوری‌های نوین و کاربردهای آن در مشاغل دانش‌محور و غیرفیزیکی از مهمترین اهداف این جشنواره است.
آگاهی‌بخشی درباره فرصت‌های اشتغال پایدار تجارت الکترونیک و ابزارهای نوین آن برای عرضه کالاها، خدمات و آثار هنری و تولیدی و همچنین ارائه تصویر روشن از توانمندی و مهارت‌های معلولان به مدیران و فعالان حوزه‌های فناوری و توجه بیشتر به مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به جامعه توانیابان از دیگر اهداف این جشنواره است.
گفتنی است؛ ‌شرکت چارگون سال گذشته نیز با همکاری موسسه رعد و به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلولان، مسابقات بوچیا (جام سفیران11 ایران) را با همراهی خانم‌ها زهرا نعمتی و زهرا حسینی از قهرمانان جهانی پارالمپیک کشورمان برگزار کرد.

اشتراک گذاری :