شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار پرسنلی از حوزه منابع انسانی در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

علیرضا کشاورز، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: نرم‌افزار پرسنلی مجموعه دیدگاه با هدف متمرکزسازی اطلاعات پرسنل و انجام کلیه امور مربوط به احکام و پرونده‌های پرسنلی در سازمان‌ها طراحی شده است.
وی اضافه کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با در اختیار داشتن امکانات متعدد این سیستم در تلاش است تا نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با پرسنل خود را بصورت مکانیزه و در کمترین زمان، مدیریت کند.
کشاورز، ساختار پویای فیلد‌های اطلاعاتی فرمول‌پذیری عوامل محاسباتی را از مهمترین ویژگی‌های نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه دانست و افزود: امکانات خاص منظوره صدور احکام شامل امکان صدور انواع احکام و قراردادها بصورت انفرادی و گروهی، امکان بررسی و کنترل صحت نتایج و مقادیر بازگشتی آیتم‌ها پیش از صدور حکم، تعریف و استفاده از اندیکاتور اختصاصی جهت صدور احکام، تعریف تعداد و نوع نسخه‌های چاپی احکام بصورت نامحدود و …، امنیت اطلاعات، جمع‌آوری مکانیزه اطلاعات و سهولت در تبدیل اطلاعات ر ا می‌توان از دیگر مزیت‌های اثرگذار این نرم‌افزار معرفی کرد.
وی همچنین به منوی سلف سرویس اداری در این نرم‌افزار اشاره کرد و گفت: منوی اداری به پرسنل سازمان این امکان را می‌دهد تا به سادگی بتوانند فعالیت‌های معمول و مورد نیاز در سازمان را بدون نیاز به تماس با واحدهای مختلف سازمان انجام دهند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم شهرزاد فتاحی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :