شرکت چارگون با ارائه آخرین محصولات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در چهل و یکمین اجلاس مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور حضور می‌یابد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

نمایشگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، چهل و یکمین اجلاس مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور با محوریت مدیریت فناوری در سازمان‌ها با هدف ارتقای سطح دانش و توانمندی‌های مدیران و کارشناسان حوزه مکاتبات، اسناد و اتوماسیون اداری به همت نهاد ریاست جمهوری و میزبانی وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
در این اجلاس که روز سه‌شنبه ۱۰ شهریور ماه در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد، شرکت چارگون در غرفه شماره 6 نمایشگاه جانبی اجلاس حضور فعال خواهد داشت.
در این نمایشگاه که با هدف آشنایی مدیران با جدیدترین ماشین‌های اداری و سخت‌افزارهای کامپیوتری و شرکت‌های فعال در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی دایر می‌شود، شرکت چارگون آخرین محصولات مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به ویژه درحوزه اتوماسیون اداری را به علاقمندان معرفی می‌کند.
گفتنی است در غرفه چارگون علاوه‌ بر مجموعه کامل نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه‌های منابع انسانی، مالی، لجستیک، اتوماسیون اداری، خدمات سامانه سپاد، دیدگاه همراه، جمع‌دار، پایشگر و سایر محصولات نیز به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری :