اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل با عملیاتی‌سازی نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه از حوزه لجستیک همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

به گزارش رواط عمومی چارگون، نرم‌افزار خرید و تدارکات برای ثبت و ردیابی فرآیند خرید سازمان بر اساس آیین‌نامه معاملات خرید دولتی یا شرکتی طراحی شده است. این نرم‌افزار قابلیت ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالا ،خدمت و اطلاعات خرید شامل استعلام، پیش‌‌فاکتور، تامین اعتبار، مناقصات را داراست. با بکارگیری این قابلیت‌ها، نرم‌افزار خرید و تدارکات ابزاری مهم در تصمیم‌گیری‌های مدیران اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل خواهد شد.
در حال حاضر اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل به نرم‌افزاهای اموال و دارایی‌های ثابت و انبار و حسابداری انبار لجستیک دیدگاه نیز مجهز است. علاوه بر این نرم‌افزارهای مکاتبات، پایشگر و سرویس‌هایECE، LINK وSync نیز به کاربران این اداره‌کل، خدمت رسانی می‌کنند.

  • امکانات شاخص نرم‌افزار خرید و تدارک دیدگاه

تهیه گزارش‌های دلخواه به صورت پارامتریک  Report Generator
برنامه‌ریزی خرید و ثبت سفارش بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده
تعریف فرآیند درخواست خرید و سفارش خرید به ازای نوع کالا و خدمت
تهیه گزارش تاریخچه درخواست و خرید یک کالای خاص
تهیه گزارش خریدهای انجام شده بر اساس تامین‌کننده

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه

نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه امکان اداره کارآمد انواع انبارها با پراکندگی جغرافیایی، کنترل گردش، موجودی کالا و اموال و دارائی‌های ثابت را برای سازمان‌ها فراهم می‌کنند. نرم‌افزارهای  لجستیک دیدگاه را انبار و حسابداری انبار،‌ اموال و دارایی‌های ثابت،‌املاک و مستغلات، خرید و تدارکات و  نرم‌افزار اموال دولتی  شامل می‌شوند.
سیستم‌های لجستک دیدگاه در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز را در هر لحظه میسر می‌کنند.
پرسنل سازمان می‌توانند درخواست‌های خرید، انتقال کالا، لیست اموال تخصیصی، اطلاع‌رسانی و اخذ مجوزها را از طریق میز کار الکترونیک مشاهده و پیگیری کنند. نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه به دلیل پوشش نیازهای سخت‌افزاری و فیزیکی سازمان‌های مشتری، جایگاه ویژه‌ای را در بازار رقابتی پیدا کرده‌اند.

 

اشتراک گذاری :