مدیرعامل موسسه خیریه همگام از موفقیت کمپین ۱۱ ایران می‌گوید
موسسه خیریه همگام و موفقیت در کمپین ۱۱ ایران

مدیرعامل همگام از موفقیت این موسسه خیریه در جلب توجه شرکت‌ها به مسئولیت اجتماعی و کمپین ۱۱ ایران می‌گوید.

دامور درویشی به اقدامات موسسه خیریه همگام در همکاری با خیریه‌های فعال حوزه کودکان کار و تهیه بسته‌های معیشتی و آموزشی برای افراد نیازمند اشاره کرد و گفت: در جلب توجه عموم مردم و شرکت‌ها به کمپین ۱۱ ایران و فرهنگ‌سازی در حوزه معلولین که اصلی‌ترین هدف موسسه همگام است، بسیار موفق بوده‌ایم.
او ادامه داد: این کمپین با هدف فرهنگ‌سازی برای حضور حداکثری معلولان در اجتماع، افزایش ظرفیت پذیرش آنها از سوی مردم و آماده‌‌سازی فضاهای عمومی برای حضورشان در جامعه طراحی شد. خوشحالم که اعلام کنم امروز شرکت‌ها، گروه‌ها و افراد زیادی به ما پیوسته‌اند و با هم اتفاقات بسیار خوبی را رقم زده‌ایم.
وی اضافه کرد: با حمایت یکی از سازمان‌های مشتریان چارگون «جام سفیران ۱۱ ایران» را با مسابقات بوچیا برگزار کردیم که در جلب مشارکت‌های عمومی برای ترویج اهداف کمپین موثر بود. در این مسابقات، معلولان با جمعی از نام‌آوران و چهره‌های شناخته شده پارالمپیکی و از افراد غیر معلول رقابت کردند و برنده شدند.
به گفته وی، برگزاری این مسابقات با همکاری موسسه آموزشی و نیکوکاری رعد در چند دوره دیگر نیز تکرار شده است.

غرفه چارگون در رویداد توان‌تک
غرفه چارگون در رویداد توان‌تک

مدیرعامل موسسه خیریه همگام همچنین به برگزاری رویداد توان تک اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ برای سومین ۳ سال پیاپی با همکاری موسسه خیریه رعد، رویداد توان تک را در جریان برگزاری نمایشگاه الکامپ برگزار کردیم.
وی ادامه داد: این رویداد بر معرفی استارتاپ‌هایی که معلولین راه‌اندازی کرده‌اند و یا کسب و‌کارهای که به این قشر از افراد جامعه، خدمات داده و در ارتقای کیفیت زندگی انها موثرند، تمرکز دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

درویشی تاکید کرد: برگزاری این رویداد تاثیر بسزایی در جلب مشارکت مخاطبان دولتی و خصوصی نمایشگاه الکامپ داشت و پس از آن، طرح‌ها و برنامه‌های زیادی با محور مسئولیت اجتماعی در حوزه معلولین و توان‌یاب‌ها آغاز شدند.
مدیرعامل موسسه خیریه همگام همچنین از تجهیز سایت کامپیوتری یکی از مدارس یاسوج به یاد همکاران جانباخته چارگون در سانحه هواپیمایی آسمان اشاره کرد و گفت: این اقدام به پاسداشت یاد و خاطره آنها و نمایش گوشه‌ای از تلاششان برای رساندن فناوری و تکنولوژی به همه مناطق کشور، صورت گرفت.

درویشی با اظهار امیدواری نسبت به افزایش حساسیت مثبت شرکت‌های حوزه فناوری به کمپین ۱۱ ایران گفت: توجه به این موضوع نه تنها مسئولیت اجتماعی چارگون بلکه مسئولیت همه افراد جامعه است‌.
وی تصریح کرد: این کمپین به همه ما یادآوری می‌کند معلولین بخش بزرگی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند که به دلیل معضلات فرهنگی، اجتماعی و نبود امکانات مناسب شهری و شغلی در میان ما کمتر دیده می‌شوند.
مدیرعامل موسسه خیریه همگام یادآورشد: مسائل فرهنگی بیشترین عامل بازدارنده برای حضور معلولین در جامعه هستند به همین دلیل در چارگون و همگام همه تلاشمان را برای رفع موانع و جلب مشارکت بیشتر سایر شرکت‌ها و نهادها در این امر مهم، بکار می‌گیریم.

اشتراک گذاری :