پرش به محتوای اصلی

ایجاد میز خدمت الکترونیکی در 2 سازمان کاربر نرم‌افزارهای دیدگاه

سیستم-مکاتبات 5-دیدگاه

با استقرار سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه، شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس به میز خدمت الکترونیکی مجهز می‌شوند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، میز خدمت الکترونیکی دیدگاه با ایجاد قابلیت نظارت کامل بر فرآیند ثبت نامه‌ها براساس دسترسی‌های متنوع کاربران دبیرخانه، پاسخ‌گویی به ارباب رجوع و مخاطبین را سرعت می‌دهد.
این نرم‌افزار با پوشش مکانیزه مکاتبات بین مراجعین و مدیریت سازمان‌ها  زمینه تحقق حقوق شهروندی و اجرای دستورالعمل دولت برای ایجاد میزخدمت در ارگانهای دولتی را فراهم می‌کند.
با توجه به هزینه‌های مالی و انسانی دریافت نامه از ارباب رجوع در مراحل ارسال، دسته‌بندی و ثبت نامه‌ها در نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری، راه‌اندازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه را می‌توان پایانی بر این روش سنتی دانست.
سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه با پیاده‌سازی در وب‌گاه سازمان‌های مشتری امکان ورود به این سیستم را از طریق شماره همراه برای مراجعین فراهم می‌کند و آنها می‌توانند علاوه بر ثبت درخواست‌ها از وضعیت نامه‌های ارسالی نیز آگاه شوند.
با قابلیت پیاده‌سازی این سامانه در وب‌سایت سازمان بهره‌بردار و همچنین دریافت فایل نامه از طریق تکمیل یک فرم ساده و کاربرپسند، ارباب رجوع می‌تواند ثبت نامه به واحد مربوطه را به آسانی انجام دهد و با دریافت پیامک از انجام درست عملیات خود، مطمئن شود.
در این سامانه همچنین بر اساس دسترسی‌های تعریف شده، زمینه نظارت کاربران دبیرخانه و تایید یا رد نامه‌ها فراهم است و در صورت تغییر وضعیت نامه‌ها ارباب رجوع از طریق ارسال پیامک در جریان روند اداری نامه خود، قرار می‌گیرد.
با عملیاتی‌سازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه علاوه بر کاهش چشمگیر مراجعه حضوری ارباب رجوع از انجام عملیات حجیم و پرهزینه ارسال نسخه‌های کاغذی نامه‌ها نیز با اسکن و ثبت آنها در سیستم مکاتبات اداری دیدگاه کاسته می‌شود.
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از کاربران نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون ادرای دیدگاه نیز هستند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

کارشناسان جوان- فرصت‌های یادگیری
کارشناسان جوان- فرصت‌های یادگیری

بهترین اتفاقی که در روند رشد و حرفه‌ای شدن یک کارشناس تازه‌کار می‌تواند رخ دهد، وارد شدن به محیطی‌ست که ... ادامه مطلب »

نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت
نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت

نرم‌افزار اموال از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی ... ادامه مطلب »

فکس
فکس

با استفاده از سیستم فکس به عنوان یکی از سرویس‌های زیرساخت حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، امکان متمرکز سازی ... ادامه مطلب »

ایمیل
ایمیل

سرویس ایمیل یکی دیگر از سرویس‌های زیرساخت حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه» است که دسترسی مستقیم به ارسال و ... ادامه مطلب »

تشکیلات سازمانی
تشکیلات سازمانی

سیستم تشکیلات سازمانی به عنوان بخشی از سیستم جامع حوزه منابع انسانی است که مدیریت واحدها، پست‌ها و مشاغل سازمان ... ادامه مطلب »

سیستم جامع رفاه

از آنجا که ارائه خدمات رفاهی یکی ابزارهای موثر در ایجاد انگیزه و جبران خدمات پرسنل محسوب می‌شود، مدیریت تسهیلات ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.