پرش به محتوای اصلی

اولین دوره آموزشی کوچینگ ویژه مشتریان چارگون

روز دوشنبه 31 خرداد ماه اولین دوره کوچینگ چارگون از ساعت 10 تا 12 به صورت آنلاین برای جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد سازمان مشتری چارگون و کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برگزار خواهد شد. این دوره به صورت رایگان برگزار می‌شود.

اهداف مرکز آموزش چارگون

ارتقای دانش تخصصی حوزه نرم‌افزار نه فقط در زمینه کاربری نرم‌افزارهای دیدگاه بلکه در حوزه‌های دیگری مانند زیرساخت‌های فناوری و مدیریت سازمانی از برنامه‌های واحد آموزش چارگون است.

اطلاعات دوره آموزشی کوچینگ

اهداف دوره آموزشی کوچینگ

برگزاری دوره آموزشی کوچینگ از جمله برنامه‌های چارگون در جهت ایجاد شبکه ارتباطی بین سازمان‌های مشتری و ایجاد تعاملات غیرتجاری بین آن‌هاست. در برنامه‌ریزی چارگون تلاش شده است تا در هر دوره، جمع متنوعی از مشتریان چارگون دعوت شوند و به تدریج امکان حضور نمایندگان همه سازمان‌ها در این دوره‌ها فراهم شود.

اهداف دوره آموزشی کوچینگ
 مخاطبان دوره آموزشی
مخاطبان دوره آموزشی

مخاطبان این وبینار کارکنان و مدیران سازمان‌های مشتری چارگون هستند که برای حضور در این دوره از سوی مرکز آموزش دعوت می‌شوند.

ثبت نام سازمانی در دوره آموزشی کوچینگ

شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که مایل هستند این دوره برای تعداد بیشتری از کارکنان آنها به صورت ویژه برگزار شود می‌توانند از تسهیلات ویژه آموزش سازمانی برخوردار شوند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 84203270 تماس بگیرید.

سرفصل‌ها و مباحث این دوره

از آنجایی که که کوچینگ یکی از کارآمدترین روش‌های توسعه فردی و سازمانی می‌باشد، ما با همکاری مؤسسه کوچینگ ویز (نماینده رسمی کوچینگ فرانسه در ایران) اقدام به برگزاری کارگاه دوساعته آشنایی با کوچینگ در سازمان‌ها خواهیم کرد.

لازم به ذکر است سرفصل‌های این دوره یه شرح ذیل می‌باشند:

کوچینگ و کارکرد آن در سازمان‌ها

  • کوچینگ چیست؟
  • مزایای کوچینگ
  • وظایف/کارکرد یک کوچ
  • مدیر در نقش کوچ چیست
  • صلاحیت‌های مدیر در نقش کوچ
  • انواع کوچینگ در سازمان‌ها
  • پیاده‌سازی فرهنگ کوچینگ سازمانی
گواهینامه و پیش نیاز

به کلیه حاضران در این کلاس‌ها گواهینامه پایان دوره، ارائه خواهد شد.

 گواهینامه و پیش نیاز
 نحوه ثبت نام
نحوه ثبت نام

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره با واحد آموزش چارگون با شماره تلفن 84203270 تماس بگیرند و یا درخواست ثبت نام را به ایمیل training@chargoon.com ارسال کنند.