مرکز آموزش و مشاوره چارگون، دوره آموزش آنلاین بودجه‌ریزی عملیاتی را برای علاقمندان برگزار می‌کند.

این دوره‌‌ آموزشی برای علاقه‌مندان به نحوه محاسبه بهای تمام شده خدمات و محصولات دستگاه‌های دولتی یا شرکت‌های خدماتی، طراحی شده و از ۳۰ مرداد ماه با تدریس آقای حسین پرکان، مدیر برنامه بودجه و ارزیابی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز می‌شود. دوره آموزش آنلاین بودجه‌ریزی عملیاتی شامل سه سرفصل‌ اصلی‌ زیر است:

  • مدل مفهومی طراحی نظام بودجه ریزی عملیاتی

  • کارگاه طرحی گام به گام بودجه ریزی عملیاتی

  • مروری بر چگونگی ارزیابی عملیاتی واحدها و کارکنان

حسین پرکان مولف کتاب «طراحی مفهومی نظام جامع بودجه‌ریزی عملیاتی» است و تاکنون تجربه اجرای موفق نظام بودجه ریزی عملیاتی و برگزاری دوره بودجه ریزی عملیاتی و ارزیابی عملیاتی برای سازمانهای مختلف را در کارنامه خود دارد.

 

آغاز ثبت‌نام دوره آموزش آنلاین بودجه‌ریزی عملیاتی

 

این دوره آموزشی با برگزاری ۶ کلاس دو ساعته تا دهم مهرماه ادامه خواهد شد. با اتمام این دوره شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود نسبت به محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات ارایه شده در سازمان خود اقدام نماید. هزینه برگزاری دوره 900 هزار تومان تعیین شده است. ثبت‌نام از طریق سایت چارگون و لینک زیر امکان‌پذیر است:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

بودجه‌ریزی عملیاتی چیست؟

بودجه‌ریزی عملیاتی نوعی سیستم برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی و ارزیابی است که بر رابطه بودجه هزینه شده و نتایج مورد انتظار تأکید دارد. در چارچوب بودجه‌ریزی عملیاتی، بخش‌های مختلف اداری بر اساس استانداردهای مشخص و شاخص‌های عملکردی پاسخگو هستند و مدیران با استفاده از بودجه‌ریزی عملیاتی می‌توانند منابع را براساس اولویت امور و نتایج قابل اندازه‌گیری تخصیص دهند.

بودجه عملیاتی محصول برنامه‌ریزی استراتژیک است که در آن تصمیمات مربوط به تخصیص بهینه منابع برپایه نتایج پذیرفته شده و محک‌های سازمانی مربوط به اهداف کلی، اختصاصی، استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی هر سازمان صورت می‌گیرد.

سرفصل‌های آموزشی دوره بودجه‌ریزی عملیاتی عبارتند از:

  • ارایه توضیحات در خصوص مدل مفهومی طراحی نظام بودجه ریزی عملیاتی
  • استخراج فعالیت ها و خروجی ها
  • بررسی فعالیت ها و خروجی های تهیه شده
  • طراحی کدینگ فعالیت و خروجی
  • آشنایی با ماژول، ترکیب، سازمان، سناریو، محرک، انتساب، کمیت خروجی، تخصیص عملیاتی
  • مروری بر چگونگی ارزیابی عملیاتی واحدها و کارکنان

ثبت نام در دوره آموزش آنلاین بودجه ریزی عملیاتی

برای اطلاعات بیشتر از جزییات کلاس‌ها می‌توانید از طریق شماره تلفن 84203270 و یا آدرس ایمیل danehkar@chargoon.com با سرکار خانم سارا دانه‌کار مسئول مرکز آموزش و مشاوره چارگون تماس بگیرید.

 

درخواست دمو نرم‌افزارهای راهکار مالی دیدگاه

درخواست دمو سیستم اتوماسیون اداری چارگون

اشتراک گذاری :