دومین دوره جام فوتسال مشتریان چارگون با حضور 36 تیم شرکت‌کننده فروردین و اردیبهشت سال 96 برگزار می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمدمهدی زارعی، مسئول برگزاری این جام به روابط عمومی چارگون گفت: با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت‌پذیری اجتماعی از سوی چارگون و تاثیرگذاری این مسابقات در ایجاد روابط بهتر و تعاملی سازمان‌های مشتری با یکدیگر، تلاش کرده‌ایم تا در دومین دوره مسابقات از تیم‌های بیشتری ثبت‌نام کنیم.
وی ادامه داد: فراخوان برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال جام چارگون فقط برای سازمان‌های مشتری مستقر در تهران ارسال شده بود؛ اما برای دومین دوره این مسابقات،‌فراخوان دعوت برای کلیه سازمان‌های مشتری چارگون در سراسر کشور ارسال شده‌ است.
زارعی گفت: انجام حرکات نمایشی فوتبالی از سوی سومین نفر برتر جهان در ششمین گردهمایی سالانه چارگون با استقبال مدعوین مواجه شده بود و تعدادی از آنها همان روز برای حضور در دومین دوره مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند. برخی دیگر نیز اذعان داشتند با وجودیکه تیم فوتسال ندارند؛ اما حاضرند تیم اختصاصی سازمان خود را برای حضور در این مسابقات تشکیل دهند.
مسئول برگزاری جام فوتسال چارگون خاطرنشان کرد: دومین دوره این مسابقات با حمایت اعضای کمیته فوتسال استان تهران و در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری :