پرش به محتوای اصلی

بررسی کارکرد نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه جندی‌شاپور از سوی چارگون

کارشناسان چارگون، چگونگی کارکرد مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی‌شاپور را بررسی کردند.

امین پهلوان زاده –مسئول حساب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی شاپور گفت: شرکت چارگون برای تعامل داوطلبانه با مشتریان و بررسی روال‌ها و کارکردهای مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌های مشتری تلاش می‌کند. در این راستا با حضور در دانشگاه جندی شاپور با کاربران دیدگاه بی‌واسطه گفت‌وگو و مسائل و مشکلات‌شان را بررسی کردیم.

مسئول حساب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی شاپور به حضور ۶۱۰۰ کاربر دیدگاه در این دانشگاه و مراکز و توابع آن اشاره کرد. او ادامه داد: جلساتی که با حضور کاربران و مسئولین واحدهای مختلف و همچنین حضور مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار کردیم، برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری‌ها و ممیزی سیستم‌های قبلی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی‌شاپور برای استقرار سیستم بازنشستگی دیدگاه نیز ابراز تمایل کرده‌اند.پهلوان زاده ادامه داد: این دانشگاه در حال حاضر از نرم‌افزارهای راهکار اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مدیریت فرآیندها، پایشگر و سرویس‌های زیرساخت دیدگاه استفاده می‌کند. او با اشاره به ثبت حدود 18000 هزار حکم پرسنلی در دیدگاه از سوی این دانشگاه خاطرنشان کرد: علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، نرم‌افزارهای پرسنلی،‌تشکیلات سازمانی، حقوق و دستمزد و حضور و غیاب در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی نصب و راه‌اندازی شده‌‌اند.

 

درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل
درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل

نرم افزار مکاتبات اداری ماژول پایه‌ای در اتوماسیون اداری چارگون

از ایران باستان مکاتبات اداری در ساختار حکمرانی کشور ما نقش مهمی داشته است. دریافت و ارسال مکتوبات اداری در ساختار دولت مدرن گسترده‌تر شد. حتی می‌توان گفت نامه‌های اداری جایگاه بالاتری در دیوان‌سالاری ایران مدرن به دست آوردند. از این رو بسیار دیده شده که اتوماسیون اداری معادل مکاتبات اداری دانسته می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اما باید توجه داشت که در دنیای امروز ساختار ارتباطی پیچیده‌تر سازمان‌ها، مفهوم اتوماسیون اداری را گسترش داده است. بنابراین با اینکه اتوماسیون اداری فراتر از امکانات نرم افزار مکاتبات اداری در سازمان‌ها تعریف می‌شود، همسان‌انگاری این دو مفهوم اهمیت ماژول مکاتبات اداری را روشن می‌کند.

امکانات دبیرخانه هوشمند در اتوماسیون اداری دیدگاه

امروزه با تقریب زیادی همه سازمان‌های ایرانی از سیستم‌های نرم افزاری برای مکاتبات اداری خود استفاده می‌کنند. به بیان دیگر کارتابل نامه‌های کاغذی و در نتیجه واحدهای بایگانی فیزیکی به فراموشی سپرده شده‌اند.

انجام سیستمی مراودات اداری در سازمان‌ها تأثیر فوق‌العاده‌ای در سرعت فرایندها داشته و موجب اجرای سریع‌تر امور سازمانی می‌شود. سرعت‌بخشی و هوشمندی فرآیندها یکی از آثار مهم سیستم‌های اتوماسیون هستند. مدیریت عملیات اتوماتیک در نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه بخشی از امکانات این سیستم است. برخی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار که باعث مدیریت هوشمند فعالیت‌های دبیرخانه‌ای می‌شود به شرح زیر هستند:

  •  تعیین سمت کاربران و تعریف دبیرخانه‌های مستقل به صورت نامحدود
  •  ایجاد دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
  •  تعریف و استفاده از کد‌های شناسه دپارتمان، سمت و کد سازمان خارجی، در کد اندیکاتور
  •  تولید شماره نامه به صورت وارونه امکان اختصاص دادن چند سمت، به یک کاربر امکان اختصاص یک سمت به چندین کاربر به‌صورت هم‌زمان
  •  ایجاد تمپلیت‌های متعدد نامه به تفکیک دبیرخانه‌ها و دپارتمان‌ها
  •  تعریف الگوهای مربوط به آیتم‌های مکاتباتی، به‌صورت سراسری و یا اختصاص آن به بیش از یک دبیرخانه و دپارتمان‌های محتلف
  • امکان تعریف تمپلیت با چند امضای الکترونیکی و جلوگیری از ثبت نامه بدون امضا

 

 

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.