دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه ، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمید رضا ربطی کارشناس فروش محصول چارگون در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه سال‌هاست که در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل به عنوان ابزاری تحول آفرین در نظام اداری این دانشگاه به کار گرفته می‌شود.
وی به انتخاب دیدگاه همراه از سوی مدیران این دانشگاه اشاره کرد و افزود: دیدگاه همراه نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که در گام اول نسخه مبتنی بر سیستم ‌عامل اندروید در مراحل بعدی نسخه iOS آن از طریق محصولات شرکت Apple بر روی App Store قرار گرفت.
به گفته وی، در طراحی و پیاده‌سازی این محصول، دسترسی به امکانات لازم برای رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرمه‌ای مرخصی و ماموریت و گزارشات کارکرد، ورد توجه بوده است.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطرنشان کرد: در سبد امکانات این نرم‌افزار، گزیده‌ای از قابلیت‌های کاربردی مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه» قرار داده‌ شده که نیاز مدیران به حضور در محل کار برای رسیدگی به مکاتبات و امور کارکنان ذینفع را برطرف می‌کند.

اشتراک گذاری :