پرش به محتوای اصلی

اپلیکیشن مکاتبات اداری

پیگیری فرآیندهای مرتبط با مکاتبات اداری بخش عمده‌ای از فعالیت‌های روزانه در سازمان‌ها و شرکت‌ها را شامل می‌شود و تجربه استقرار این نرم افزار در بسیاری سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی با ایجاد تحول چشمگیر در تسریع عملکرد سازمانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها همراه بوده است. نرم‌افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری، اکنون از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه به شمار می‌آید.

دانلود اپ اندروید دانلود اپ آی او اس

امکانات اپلیکیشن موبایل مکاتبات اداری

امکانات اپلیکیشن مکاتبات اداری

  • مشاهده و ارجاع و اختتام نامه‌ها
  • جست‌وجو در آرشیو نامه‌های شخصی
  • مشاهده، پاسخ و ارجاع پیش‌نویس‌ها
  • تبدیل پیش‌نویس به نامه در انتظار یا نامه
  • ایجاد، مشاهده، پاسخ و ارجاع پیام‌ها
  • انتخاب بازه زمانی در کارتابل‌ها

ویژگی‌های شاخص نرم افزار اتوماسیون اداری اندروید

نمایش عالی محتوای نامه

در برنامه اتوماسیون اداری موبایل تمامی اطلاعات یک نامه در دسته‌بندی‌های مرتبط نمایش داده می‌شود. طراحی صفحه نامه به گونه‌ایست که علی‌رغم وجود اطلاعات زیاد، خواندن نامه را در موبایل بسیار راحت می‌کند.

درخت پیگیری کاربردی

یکی از نیازهای کاربران دیدن ارجاعات و جزئیات گردش نامه در سازمان است. درخت پیگیری در نرم افزار اتوماسیون اداری اندروید به شکلی نمایش داده می‌شود که تمامی این اطلاعات با وضوح و سادگی قابل مشاهده باشد.

تبدیل آسان پیشنویس

شما می‌توانید در موبایل پیشنویس را به نامه داخلی، نامه ارسالی و نامه در انتظار تبدیل کنید. تبدیل پیشنویس به سادگی و تنها با انتخاب اندیکاتور و امضا انجام می‌شود.

همکاران واحد فروش در جلسات اختصاصی در سازمان مشتری،
جلسه دموی نرم‌افزارهای مختلف مجموعه دیدگاه را برگزار می‌کنند.

درخواست دمو

اطلاعات بیشتر درباره این نرم‌افزار در کاتالوگ محصولات چارگون قابل دسترس است