مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی فروش لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم افزار دیدگاه همراه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: کارکنان این مجتمع از مشتریان قدیمی چارگون است که کاربران آن، تجربه استفاده از نرم افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری و سرویس‌های زیرساخت مجموعه دیدگاه را نیز دارند.
وی ادامه داد: دیدگاه همراه این امکان را به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار خود و در هر زمانی بتوانند به امور مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
کارشناس فروش محصول چارگون ویژگی بارز دیدگاه همراه را عدم وابستگی زمانی و مکانی دسترسی اطلاعات دانست و گفت: چارگون تلاش دارد تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز و محصولات جدید ارائه شده به بازار، راهکاهای کارآمد و مفیدی را در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی ارائه کند.
دیدگاه همراه نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت، که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز برای استفاده از طریق محصولات شرکت Apple بر روی App Store قرار گرفت. رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد از مهمترین این قابلیتهای این نرم افزار است.
گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای ابراهیم قلی‌پورمدیریت این پروژه را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :