دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم افزار دیدگاه همراه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین پیش از این نیز با خرید نرم‌افزار پرسنلی از حوزه مدیریت منابع انسانی و نرم‌افزار مکاتبات، مدیریت جلسات، مدیریت اسناد، جستجو و گزارش‌گیری و سرویس‌های ایمیل و فکس، تبادل اطلاعات درون سازمانی sync و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE ،LINK با چارگون همکاری داشته است‌.
وی ادامه داد: مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین تلاش دارند تا از طریق دیدگاه همراه بدون وابستگی زمانی و مکانی بتوانند ساختار سازمانی دانشگاه را کنترل کنند و به اطلاعات مورد نظرشان به راحتی دسترسی داشته باشند .
کارشناس فروش محصول تاکید کرد: رواج استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و تجهیزات کاربری قابل‌حمل، منجر به تغییر جدی در نگرش صاحبان کسب‌وکار نسبت به ارتباطات، گردش اطلاعات در سازمان‌ها و به تبع، فرآیندهای کاری شده است که خوشبختانه چارگون با ارائه دیدگاه همراه پاسخی مناسب به این تغییرات داده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین می‌توانید به آدرس اینترنتی www.qums.ac.ir مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :