شرکت شاپرک با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

میلاد پاکنژاد ، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: کاربران شرکت شاپرک پیش از این نیز تجربه بهره برداری از محصولات مختلف مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه شامل سرویس‌های تبادل اطلاعات برون سازمانی ECEو LINK، ارسال و دریافت ایمیل و فکس در حوزه زیرساخت، نرم افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری، نرم‌افزارهای حضور و غیاب و پرسنلی در حوزه منابع انسانی و نرم افزار حسابداری مالی در حوزه مالی را دارند.
کارشناس فروش محصول چارگون ویژگی بارز دیدگاه همراه را عدم وابستگی زمانی و مکانی دسترسی اطلاعات دانست و گفت: چارگون تلاش دارد تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز و محصولات جدید ارائه شده به بازار، راهکاهای کارآمد و مفیدی را در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی ارائه کند.
دیدگاه همراه نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز برای استفاده از طریق محصولات شرکت Apple بر روی App Store قرار گرفت.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد از مهمترین این قابلیت‌های این نرم افزار است.

اشتراک گذاری :