معاون اداره توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران معتقد است: طراحی و تولید نسخه‌های موبایلی نرم‌افزارهای سازمانی در پلتفرم دیدگاه همراه، کاربری آسان، موثر و کارآمد نرم‌افزارهای دیدگاه را به همراه داشته است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
کاربری نرم_افزارهای سازمانی با پلتفرم دیدگاه همراه، متحول شده است
کاربری نرم_افزارهای سازمانی با پلتفرم دیدگاه همراه، متحول شده است

حامد کریمی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران پیش از انتخاب نرم‌افزارهای دیدگاه از مکانیزاسیون اداری در ساختار خود بهره‌مند بود؛ اما در بهره‌برداری از آن  با نواقصی مواجه بودیم که پاسخ‌گوی نیازهایمان نبود.
وی ادامه داد: 3 سال پیش با هدف مکانیزاسیون یکپارچه ساختار اداری و مدیریت منابع انسانی بانک مهر ایران، بررسی و تحقیقی وسیع درباره شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای سازمانی صورت گرفت که در نهایت به همکاری ما با شرکت چارگون  منجر شد.
معاون اداره توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه کرد: در حال حاضر نرم‌افزارهای جامع دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها در مرکز و کلیه شعب بانک در حال  بهره‌برداری هستند.
کریمی، مهم‌ترین ارزش افزوده نرم‌افزارهای دیدگاه را امنیت و یکپارچگی انها دانست و گفت: سرعت بالا، بستر منعطف نرم‌افزارها و قابلیت پاسخ‌گویی به نیازهای اختصاصی سازمان‌های مشتری از جمله  ویژگی‌های مثبت نرم‌افزارهای دیدگله است.
وی محصولات دیدگاه همراه را ابزاری کارآمد و خلاقانه درخدمت مشتری دانست و گفت: وجود نسخه همراه از انواع نرم‌افزارهای سازمانی، کار مدیران و سایر کاربران را بسیار آسان  کرده است.
به گفته وی، اپلیکیشن‌های موبایلی در پلتفرم دیدگاه همراه، مفهوم جدیدی از کارکرد نرم‌افزارهای سازمانی را ارائه و کاربری این سیستم‌ها را متحول کرده‌اند.
معاون اداره توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران، چارگون را شرکتی متعهد و خلاق در مشتری‌مداری دانست و گفت: برگزاری کلاس‌های تیپ‌شناسی شخصیت که تحت عنوان «هنر شناخت مردم » از سوی چارگون برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند، نمونه‌ای از همراهی‌های چارگون با مشتریانش است.
کریمی خاطرنشان کرد: اگر همه سازمان‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی، خدماتی را تعریف و آنها را به شیوه‌ای مبتکرانه به مجموعه‌ای مخاطبان خود ارائه کنند مطمئنا شاهد گشایش‌های زیادی در حوزه‌های اجتماعی و به ویژه تعاملی و ارتباطی در جامعه خواهیم بود.
لازم به ذکر است که   همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و چارگون 4000 کاربر این بانک را در فهرست سایر بهره‌برداران مجموعه دیدگاه قرار داده است.

اشتراک گذاری :