شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (مجتمع معدنی) با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم افزار دیدگاه همراه ، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه در گفت وگو با روابط عمومی چارگون گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از مشتریان قدیمی چارگون است که کاربران آن در بهره ‌گیری از مجموعه نرم افزاری های دیدگاه از حوزه اتوماسیون اداری و زیرساخت  تجربه دارند و در حال حاضر از نرم افزار مکاتبات دیدگاه بهره می برند.
وی ادامه داد: دیدگاه همراه این امکان را به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار خود و در هر زمانی بتوانند به امور مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرمهای مرخصی و ماموریت و گزارشات کارکرد و … را به راحتی انجام دهند.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطر نشان کرد: دیدگاه همراه، نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز بر روی App Store قرار گرفت.
گفتنی است از سوی چارگون جناب ابراهیم قلی پور مدیریت این پروژه را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :