پرش به محتوای اصلی

رییس مدیران پروژه شرکت چارگون خبرداد: ایجاد ارتباط آنلاین مجموعه دیدگاه و نرم‌افزارSAP

مهسا اشرفی چارگون

رییس مدیران پروژه شرکت چارگون از ایجاد ارتباط آنلاین مجموعه نرم‌‌افزاری دیدگاه با نرم‌افزارSAP در پروژه شرکت پارس حیات خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
 مهسا اشرفی رییس گروه مدیران پروژه چارگون

مهسا اشرفی در گفت وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: گروه شرکت های حیات که یکی از 100 شرکت برتر صنعتی در ترکیه به شمار می‌آید، دارای تاسیسات متعددی در سطح بین‌المللی در کشور ترکیه و سایر کشورها می‌باشد و محصولات خود را به 72 کشور مختلف در پنج قاره صادر می‌کند. شرکت پارس حیات از این گروه در ایران مشغول به فعالیت است.
وی ادامه داد: با توجه به استفاده از نرم افزار جامع SAP در مجموعه شرکت های حیات مدیران شرکت پارس حیات در ایران برای مدیریت منابع انسانی مجموعه خود در جستجوی راه کاری بودند که از یکسو توان رعایت قوانین و مقررات بومی کشور ایران را داشته باشد و از سوی دیگر زمینه لازم برای تبادل اطلاعات، مدیریت منابع انسانی و ارتباط پیوسته با شرکت مادر خود در خارج از ایران را در تطابق آن با خروجی‌های مورد نظر شرکت اصلی فراهم نماید و نهایتا‌ پس از بررسی‌های بسیار زیاد، ‌مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را برای برطرف کردن نیازهای خود انتخاب کردند.
رییس مدیران پروژه شرکت چارگون خاطرنشان کرد: توانمندی نرم‌افزارهای دیدگاه و پاسخ‌گویی به نیازهای بومی و ارتباطی شرکت پارس حیات موجب انتخاب نرم‌افزارهای پرسنلی و حقوق و دستمزد از سوی مدیران این مجموعه در ایران، شد‌.
اشرفی با اشاره به حساسیت‌های موجود در استقرار این نرم‌افزارها تاکید کرد: مهمترین این حساسیت‌ها درباره ارتباط بین دیدگاه و نرم‌افزار SAP بود که هلدینگ ترکیه‌ای از آن استفاده می‌کرد.
رییس گروه مدیران پروژه شرکت چارگون مهمترین ویژگی پروژه شرکت پارس حیات را سازگاری با استانداردها و قوانین ایران برای جمع‌آوری اطلاعات در سیستم متمرکزSAP دانست و گفت: این پروژه از جهت طراحی و اجرا یکی از پروژهای شاخص برای چارگون به شمار می‌رود.
امید شریفی مدیر پروژه تولید نرم‌افزارهای منابع انسانی شرکت چارگون نیز به عنوان مدیر فنی پروژه در باره این پروژه گفت: برای یافتن راهکار استقرار بهینه نرم‌افزارهای دیدگاه و SAP در شرکت پارس حیات‌،‌ کارگروهی فنی با حضور مدیران و کارشناسان دو شرکت تشکیل شد که این کارگروه با بررسی نیازهای ارتباطی موجود نهایتا راه کاری امن و آنلاین مبتنی بر وب سرویس ها را طراحی و پروتکل‌های مربوطه را تدوین نمودند و بر اساس آن وب سرویس‌هایی برای پیاده‌سازی این ارتباط طراحی و پیاده سازی شدند.
به گفته شریفی، ارتباط آنلاین نرم‌افزارهای دیدگاه و SAP موجب به روز بودن اطلاعات و دریافت خروجی‌های محاسباتی مورد نظر شرکت مادر و شرکتهای بیمه و مالیات در ایران خواهد شد.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.