دیدگاه ۵ در شرکت برین خودروی ایرانیان نصب ش. این شرکت با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش وعملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری درفهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

حمیدرضا ترکمان، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت برین خودروی ایرانیان با خرید نرم‌افزار مکاتبات نسخه دیدگاه ۵ در حوزه اتوماسیون اداری، دیدگاه همراه و سرویس ارسال و دریافت پیام‌کوتاه و سرویس ارسال و دریافت ایمیل در حوزه زیرساخت، همکاری خود با چارگون را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه اداری، فرم‌های پویا، فکس، نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و تعاملات شخصی در کنار هم و همچنین امکان تعریف گردش کار و انتساب مستندات مختلف به چرخه‌های از پیش تعیین‌شده ، مجموعه مکاتبات را به یک زیرساخت قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان تبدیل کرده است

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کارشناس فروش محصول چارگون خاطرنشان کرد: با استفاده از امکانات نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان فراهم می‌‌شود. مستند شدن روال‌ها و عملیات انجام‌شده در طول فرآیندهای مختلف سازمان علاوه بر شفاف‌سازی، منجر به بهینه‌سازی چرخه‌ها و تشخیص نارسایی‌های احتمالی می‌شود.

به گفته وی، دیدگاه ۵ در شرکت برین موجب مکانیزه شدن فرآیندها می‌شود و پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع نموده و شفاف می‌سازد.

گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای مصطفی حصامی مدیریت این پروژه را برعهده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت برین خودروی ایرانیان می‌توانید به آدرس اینترنتی www.barinkhodro.com مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :