تیم‌های فوتسال گروه دارویی شفایاب، نیروگاه دماوند، بتیس و استقلال به مرحله یک هشتم مسابقات جام فوتسال چارگون راه‌یافتند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مسابقات جام فوتسال چارگون روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه پیگیری شدند و در پایان این 2 روز و پس از برگزاری 10دیدار تیم‌های صعودکننده به دور حذفی شناخته شدند.
با کناره‌گیری دو تیم پین تا پین و طلوع بی‌نام و نشان‌ها به دلیل قطعی شدن حذف‌شان از دور مسابقات، تیم‌های یگانه سفره سلامت و استقلال به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار 6 بر0 به نفع تیم یگانه سفره سلامت به پایان رسید.
در ادامه تیم نظام صنفی با نتیجه 6 بر 2 تیم فوتسال چارگون را شکست داد که در نهایت تیم چارگون به عنوان تیم سوم گروه به مرحله یک حذفی راه یافت که در این مرحله نتوانست به دور بعد راه پیدا کند.
به این ترتیب 4 تیم گروه دارویی شفایاب،نیروگاه دماوند، بتیس و استقلال در پایان مرحله حذفی به همراه 4 تیم پرسپولیس،نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، یگانه سفره سلامت و سفیر آبی آرام به مرحله یک چهارم پیدا کردند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، در پایان هفته آینده روز پنچ‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه با برگزاری 4 دیدار بین 8 تیم صعود‌کننده، برگزیدگان نهایی تعیین خواهند شد.
مسابقات مرحله یک چهارم و نیم‌نهایی در روزهای پنجشنبه 21ام و روز جمعه 22ام اردیبهشت ماه برگزار می‌شوند.

اشتراک گذاری :