پرش به محتوای اصلی

 رونمایی چارگون از جدیدترین نرم‌افزارهای دیدگاه در آبی‌ترین روز تهران

رونمایی از جدیدترین نرم‌افزارهای دیدگاه، تشریح توسعه سایر محصولات و بحث و تبادل نظر کارشناسان فناوری درباره صنعت نرم‌افزار، ماحصل برگزاری نهمین گردهمایی سالانه چارگون در آبی‌ترین روز، تهران بود.

به گزارش روابط عمومی چارگون، این گردهمایی با حضور 1500 نماینده از سازمان‌های مشتری چارگون روز 7 دیماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. فرزاد رحمانی- مدیرعامل و شاهین طبری- رییس هیات مدیره، این مراسم را با یاد و خاطره 4 عضو فقید خانواده چارگون در سانحه هوایی آسمان، آغاز کردند.
مدیران چارگون، جذب نیروی انسانی جوان، متعهد و باانگیزه را مهمترین استراتژی و دستاورد چارگون در طول 21 سال فعالیت شرکت عنوان کردند. آنها سرور رضایی- مسئول دفتر حساب مشتریان،‌ علی گودرزی- رییس استقرار راهکار لجستیک،‌ محسن مقدم – رییس توسعه راهکار منابع انسانی، آزیتا نظری– سرپرست پشتیبانی راهکار مالی، محسن سیف‌محمدی- کارشناس ارشد مدیریت فرآیندها و فریدون کریمی- متخصص زیرساخت چارگون را به عنوان نمونه‌ای از سرمایه‌های انسانی متعهد و پرتلاش چارگون معرفی کردند که نمایندگانی شایسته برای نمایش توانمندی‌های تیم 350 نفره چارگون هستند.
رونمایی از جدیدترین نرم‌افزارهای دیدگاه با سخنرانی مهدی عامری- مدیر راهکار مدیرت فرآیندها و معرفی قابلیت‌های نسل جدید BPMS دیدگاه، آغاز شد.
وی با اشاره به تطابق نرم‌افزار BPMS دیدگاه با آخرین استاندارهای بین‌المللی و تناسب آن با کسب و کارهای بومی خاطرنشان کرد: این سیستم در حال حاضر علاوه بر پوشش فرآیندهای عمومی سازمان‌ها،‌ آمادگی لازم برای پوشش فرآیندهای تخصصی صنایع مختلف را نیز داراست.
او به کارکرد این نرم‌افزار در صنعت تولید و بسته‌بندی دارو و پوشش دو فرآیند filing و Art work اشاره کرد و گفت: تجربه چارگون با نرم‌افزار BPMS دیدگاه در صنعت دارو، قابل تعمیم به سایر صنایع است.
وی همچنین به تجربه پوشش فرآیندهای نشر در سازمان انتشاراتی سمت و پوشش فرآیند پیچیده و مطول «ارتقای رتبه هیات علمی» در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: افزوده شدن سامانه پایش کسب و کارها (Bam) به نرم‌افزار BPMS دیدگاه، مزیتی ویژه برای مانیتورینگ فرآیندهای سازمانی را به صاحبان کسب و کارهای مختلف، اعطا می‌کند.

افزایش امنیت و پشتیبانی پیشگیرانه دیدگاه تا رونمایی از نرم‌افزارهای جدید
شهباز توکلی-مدیر توسعه زیرساخت و محصول چارگون در این مراسم از افزایش امنیت و پشتیبانی پیشگیرانه و زیرساخت دیتابیس دیدگاه سخن گفت. وی تاکید کرد: طراحی و ارائه نرم‌افزار دیدبان یکی از مهمترین محورهای افزایش امنیت و کارایی دیدگاه بوده است.
وی اضافه کرد: بنابر آمار 6 ماهه اخیر و پس از نصب نرم‌افزار دیدبان در سرورهای 240 سازمان مشتری، 960 پیام رسیدگی دریافت کرده‌ایم که 680 مورد آنها بدون مطلع شدن سازمان مشتری و از سوی کارشناسان چارگون، ثبت و مرتفع شده‌اند و فقط 280 مورد از درخواست‌های توسط مشتریان و با ثبت تیکت، اطلاع‌رسانی شده‌اند.
توکلی همچنین به تلاش یک ساله تیم زیرساخت چارگون برای بکارگیری تکنولوژی‌های جدید و بهبود دسترسی‌ سازمان‌های مشتری به مرکز مدیریت دیدگاه اشاره کرد و افزود: ۹۹ سازمان در حال حاضر از این مرکز مدیریت استفاده می‌کنند که رابط کاربری زاگرس از لحاظ کارایی و سرعت عملکرد، شرایط بهتری را برایشان فراهم کرده است.
امیرهوشنگ کرمی- مدیر راهکار لجستیک چارگون نیز در سخنانی از افزایش قابلیت‌ها و فیچرهای نرم‌افزار املاک دیدگاه خبر داد و افزود: انجام کلیه عملیات حیاتی بر روی املاک سازمان‌های مشتری با این نرم‌افزار، امکان اجرایی یافته است.
وی همچنین از افزوده شدن قابلیت ردیابی اموال در نرم‌افزار مدیریت اموال خبر داد و افزود: توسعه نرم‌افزار انبار راهکار لجستیک بر روی پلتفرم زاگرس از دیگر دستاوردهای این راهکار است.
مسعود عنوانی – مدیر مالی چارگون نیز با اعلام تمرکز ویژه بر روی یکپارچگی نرم‌افزاهرای مالی دیدگاه با سایر راهکارهای لجستیک، منابع انسانی، اتوماسیون اداری و BPMS از نرم‌افزار درآمد به عنوان جدیدترین نرم‌افزارهای دیدگاه در این راهکار خبر داد.
در ادامه این مراسم، شهباز توکلی که علاوه بر سمت مدیر توسعه زیرساخت و محصول چارگون، ریاست تولید راهکار منابع انسانی را نیز برعهده دارد از توسعه و بهبود نرم‌افزارهای حوزه رفاه دیدگاه،‌ پیشخوان کارکنان و پوشش نیازهای بیشتری از کاربران تخصصی و افزوده شدن نرم‌افزار جذب و استخدام به نرم‌افزارهای این راهکار، خبر داد.
مهسا اشرفی- مدیر راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه نیز با اعلام خبر مهاجرت 81 درصد از سازمان‌های مشتری دیدگاه به نسل 5 گفت: از آنجا که بیشترین کاربران دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری به ثبت رسیده‌اند امیدواریم باقی مانده سازمان‌های مشتری نیز به نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه مجهز شوند و بتوانند از مزیت‌های پلتفرم زاگرس، به زودی بهره‌مند شوند.
به گفته وی، افزوده شدن قابلیت عملیات اتوماتیک برای پوشش کارهای روتین و معمول کاربران دیدگاه، امکان دریافت شناسه ملی شمس، افزوده شدن نرم‌افزار اسناد و اپلیکیشن کارها در پلتفرم دیدگاه همراه از جدیدترین نرم‌افزارهای دیدگاه در راهکار اتوماسیون اداری هستند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

گفت‌وگوی چالشی فعالان فناوری با چاشنی تقدیر از سازمان‌های برگزیده

به گزارش روابط عمومی چارگون بخش نخست مراسم گردهمایی سالانه چارگون با ارائه گزارشی از سوی دامور درویشی- مدیر موسسه خیریه همگام به پایان رسید.
نهمین گردهمایی چارگون در بخش دوم و پس از بازدید مدعوین از نمایشگاه کسب و کارهای فناروانه با برگزاری نشست تخصصی «داستان یک سفر فناورانه و واکاوی تجارب راهکارهای سازمانی» و گفت‌و‌گوی چالشی فعالان فناوری ادامه یافت. آرش برهمند – سردبیر ماهنامه پیوست، مهندس سید حامد وزیری هامانه- قائم مقام مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، مهندس مرضیه پنبه‌‌ئیان-عضو هیات مدیره شرکت سکه، دکتر فرشاد خون جوش- مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز، مهندس رضا سرخوش- عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات کیسون و شاهین طبری- رییس هیات مدیره چارگون،‌ مدعوین این نشست تخصص بودند و تلاش کردند به تشریح موانع و چالش‌های صنعت نرم‌افزاری، بپردازند.
این گردهمایی پس از نشست تخصصی با تقدیر از 10 سازمان بهره‌بردار از نرم‌افزارهای دیدگاه و اهدای نشان «سازمان الکترونیکی برگزیده» به پایان رسید.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.