پرش به محتوای اصلی

ابتکار واحد تولید نرم‌افزار موبایل چارگون در جذب نیروی کار با آموزش برنامه‌نویسی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS

رضا طاعتی – رییس واحد تولید نرم‌افزار موبایل از برگزاری دوره‌ کارآموزی برنامه‌نویسی دو سیستم عامل اندروید و iOS در چارگون با هدف جذب نیروی کار توانمند و مستعد خبر داد. 

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

رییس واحد تولید نرم‌افزار موبایل از برگزاری دوره‌ کارآموزی برنامه‌نویسی دو سیستم عامل اندروید و iOS با هدف جذب نیروی کار توانمند و فنی در چارگون خبر داد.
رضا طاعتی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت:‌ جذب و استخدام نیروی فنی، مستعد و ‌توانمند در یادگیری و رشد، مهمترین انگیزه ما برای طراحی و اجرای این دوره‌های کارآموزی بوده است.
وی ادامه داد: این ‌دوره‌ کارآموزی برای مدت سه ماه در 2 مرحله طراحی و برنامه‌ریزی شده است. مرحله اول آن یک ماه است و در انتهای این مرحله با کارآموزان مصاحبه‌ای صورت می‌گیرد که در صورت موفقیت در این مصاحبه به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند. مرحله دوم در بازه زمانی 2 ماه برنامه‌‌ریزی شده است که در پایان این دوره و انجام مصاحبه،‌موضوع استخدام و جذب نیروی کار،‌مورد نظر است.
طاعتی تاکید کرد: فراخوان برگزاری این دوره کارآموزی در سایت‌های مختلف از جمله سایت‌های کاریابی منتشر شده و محدودیتی نداشته است. افراد پس از ارسال رزومه و بدون هیچ پیش شرطی در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند؛ چراکه این دوره‌ها صرفا برای کارآموزی و بدون تاکید بر هیچ توانایی فنی و خاصی، تدارک دیده شده‌اند.
به گفته رییس واحد تولید نرم‌افزار موبایل چارگون، برای برگزاری اولین دوره حدود 40 مصاحبه انجام شده که در پایان 30 نفر برای کارآموزی انتخاب شده‌اند. در این دوره، 7 نفر از کارآموزان در قالب2 تیم در برنامه‌نویسی iOS فعالیت دارند و 23 نفر دیگر نیز در قالب 5 تیم برای یادگیری برنامه نویسی اندورید، ابراز تمایل کرده‌اند.
وی ادامه داد: در مرحله اول، تمرکز بر روی زبان برنامه‌نویسی است که در اندروید با جاوا و در iOS، سوییفت است. 2 کتاب مرجع برای برنامه‌نویسی iOS و اندروید انتخاب شده که به کارآموزها داده می‌شود تا بخش‌های تعیین شده آن را مطالعه و تمرین کنند و در کلاس به صورت جمعی و با پرسش و پاسخ، ارائه دهند.
طاعتی اضافه کرد: بعد از پایان مرحله اول مصاحبه‌ای از کاراموزان گرفته می‌شود که افراد حداکثر 2 بار می‌توانند در این مصاحبه شرکت کنند. پیش‌بینی این است که مرحله دوم را با بیش از نیمی از شرکت کنندگان در مرحله اول آغاز می شود.
رییس واحد تولید نرم‌افزار موبایل چارگون تاکید کرد: مرحله دوم این کارآموزی به صورت عملی است و افراد به صورت پاره وقت و بین 10تا 20 ساعت در هفته در واحد موبایل چارگون به صورت تیمی و با تاکید بر کار گروهی، مشغول به کار می‌شوند. در این مرحله در کنار کتاب‌ها و منابع مطالعاتی، پروژه‌های اجرایی برای افراد تعیین می‌شود تا به صورت تیمی بر روی آن‌ها متمرکز شوند و آنها را به نتیجه برسانند.‌
به گفته طاعتی، پس از اتمام این مرحله افراد باز هم مصاحبه خواهند داشت و شرح وضعیت و ارزیابی کاری و تجربی او مورد نظر قرارد می‌گیرد که در صورت مناسب بودن نمرات ارزیابی در نهایت افراد برگزیده به مجموعه همکاران اضافه می‌شوند و همکاری حود را با چارگون آغاز می‌کنند .
طاعتی در باره انگیزه چارگون از برگزاری دوره‌های کارآموزی با تاکید بر آموزش داوطلبین گفت: جذب نیروی کار توانمند و فنی قطعا برای ما از اولویت زیادی برخوردار است اما در کنار این توانمندی به افرادی با انگیزه و پویا نیاز داریم؛ به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا با برگزاری متفاوت دوره‌های کارآموزی،همزمان چندین ویژگی توانمندی فنی، انگیزه و قدرت یادگیری را در آنها بسنجیم.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.