حسن تلیکانی- عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران معتقد است: رویکرد نوگرای چارگون در طراحی و تولید نرم‌افزارهای موبایلی برای بدنه جوان این بانک در حوزه مدیریتی و کارشناسی جذابیت دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
حسن تلیکانی رویکرد چارگون به طراحی نرم_افزارهای موبایلی برای بدنه جوان بانک جذابیت دارد
حسن تلیکانی رویکرد چارگون به طراحی نرم_افزارهای موبایلی برای بدنه جوان بانک جذابیت دارد

حسن تلیکانی با اشاره به بدنه جوان بانک مهر ایران گفت: دانش فنی و رویکرد نوگرای چارگون به تولید نرم‌افزارهای موبایلی و استفاده از ابزارهای جدید برای دسترسی سریع و آسان اطلاعات مورد نیاز را می‌توان وجه تمایز چارگون دانست.
او با بیان اینکه همکاری بیشتر با چارگون ما را با ظرفیت‌های بیشتری در این شرکت آشنا می‌کند،‌ گفت: کاربرد موبایل و اثرگذاری آن در زندگی افراد به ویژه نسل جوان‌، پتانسل ویژه‌ای است که چارگون توانسته‌است از آن به بهترین شکل و با تولید نرم‌افزارهای موبایلی دیدگاه همراه، ‌بهره ببرد.
وی ادامه داد: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شرکت چارگون را به دلیل تجربه‌های خوبی که در حوزه بانکداری دارد، ‌انتخاب کردیم‌. در واقع به شناخت و بررسی تجربیات سایر سازمان‌های مالی و بنگاه‌های بانکی که از محصولات دیدگاه استفاده می‌کنند، توجه ویژه‌ای داشتیم.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، عملکرد جزیره‌ای و غیر مرتبط واحدهای مختلف را مهمترین معضل این بانک دانست و گفت: ناپیوستگی و به روز نبودن اطلاعات و تاخیر در دربافت اطلاعات از شعب سراسر کشور موجب شد تا به یکپارچه کردن نرم‌افزارها و بهره‌گیری از سیستم‌های منعطف و مرتبط دیدگاه، ‌رو بیاوریم. ما نیاز به اتوماسیون اداری یکپارچه در ساختار اداری و مدیریت منابع انسانی داشتیم تا روال‌ها و فرایندهای داخلی بانک و ارتباط بین شعب را پوشش دهد. ضمن اینکه بانک، مجموعه‌ای از اموال و املاک دارد که نیازمند ساماندهی آنها بودیم.
تلیکانی خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر و تلاش و تسلط کارشناسان چارگون در شناخت نیازهای بانک موجب شد تا بتوانیم با نظم و بدون اختلال در کارها و برنامه‌های اجرایی و در کمترین زمان ممکن،‌ نیازها و مشکلات را مرتفع کنیم.
وی اضافه کرد: در بخش منابع انسانی با سیستم‌های یکپارچه دیدگاه، علاوه بر جمع آوری اطلاعات پرسنل و پوشش امور مرتبط با حقوق دستمزد و محاسبات مالی ایشان،‌ کلیه امور مربوط به خدمات رفاهی و بیمه‌ای و و ارتقای زمانی و … را در یک بستر یکپارچه و مرتبط را عملیاتی می‌کنیم.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکید کرد: بهره‌گیری از نرم‌افزارهای یکپارچه دیدگاه مساوی با افزایش بهره‌وری سازمانی است.
وی ادانمه داد: این امر تجربه‌ای مسلم برای بانک مهر است که با بهره‌‌گیری ازاین نرم‌افزارها توانسته همه مسائل جاری خود از کنترل و گردش امور پرسنلی تا نظارت و مدیریت اموال و املاک و … را به راحتی انجام دهد و درباره هر یک از آنها بنا بر اطلاعات موثق و بروز شده،‌ تصمیم‌گیری کند و به هیچ وجه نگران خدشه‌دار بودن اطلاعات نباشد.
به گفته وی، نرم‌افزارهای دیدگاه با پوشش امور مرتبط با نیروی انسانی از بدو استخدام و جذب تا محاسبات بیمه‌ای، مالی، بهره وری و ارزیابی عملکرد و در نهایت صدرو اسناد مالی، چرخه ارائه خدمات به پرسنل را کامل می‌کنند‌.
وی چارگون را نماد اطلاعات یکپارچه ،منظم و به روز دانست و گفت:مدل و سبک متفاوت چارگون در ارائه خدمات به مشتریانش که نشان از نوگرایی مدیران و پرسنل این شرکت است، آینده درخشانی برای همکاری‌های بیشتر  بانک مهر و چارگون و ثبت تجربیات موفق در حوزه بانکی را رقم خواهد زد.

اشتراک گذاری :