سامانه اتوماسیون اداری دیدگاه 5 با هدف توسعه و بهبود کارآیی نظام اداری و ایجاد پویایی و روانی در فرآیندهای مکاتباتی برای ۹۵۰ کاربر در دانشگاه، نصب و راه‌اندازی شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
آموزش اتوماسیون اداری دیدگاه در دانشگاه ارومیه
آموزش اتوماسیون اداری دیدگاه در دانشگاه ارومیه

حامد حاتم -کارشناس مسئول استقرار اتوماسیون اداری دیدگاه در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: سیستم  مکاتبات دیدگاه 5 پس از یک دوره کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی از ابتدای مردادماه به بهره‌برداری رسیده است.
به گفته وی، نسل جدید مکاتبات دیدگاه باعث افزایش کارایی، سرعت گردش مکاتبات، کاهش هزینه‌ها، حذف بروکراسی اداری، ایجاد تسهیل و روانی در کار ارباب رجوع و صرفه‌جویی در زمان، نیروی کار و مصرف کاغذ، شده است.
حاتم یادآورشد: کاربران دیدگاه در دانشگاه ارومیه، قابل دسترس بودن سیستم مکاتبات اداری با همه مرورگرهای اینترنت، امکان بازگشایی چندین پنجره به صورت همزمان در سامانه و قابلیت دسترسی از طریق تلفن همراه و… را از مزایای اتوماسیون اداری دیدگاه ۵ اعلام کرده‌اند.
وی ادامه داد: پیاده‌سازی انواع معماری‌های خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف، جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان، امکان اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای Safari ،‌Chrome ،Firefox و IE و گردش الکترونیک مکاتبات و نامه‌ها را بزرگترین مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه می‌توان برشمرد که مورد توجه کاربران نسل جدید دیدگاه 5 قرار می‌گیرد.
کارشناس مسئول استقرار اتوماسیون اداری چارگون تاکید کرد: سیستم مکاتبات اداری در دانشگاه ارومیه از سال 90 با ۳۰۰ نفر کاربر راه اندازی شده و اکنون به ۹۷۰ کاربر رسیده است.
وی اضافه کرد: دانشگاه ارومیه از مشتریان قدیمی شرکت چارگون است که با توجه به توسعه قابلیت‌ها و ویژگی مکاتبات دیدگاه، نسل جدید این نرم‌افزار را به جای نسل4، برگزیده است. مدیران این دانشگاه همچنین، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را برای پوشش برخی از عملیات‌‌های اتوماسیون اداری دیدگاه بر روی موبایل و سرویس‌های فکس Link ، ECE اتوماسیون اداری دیدگاه را نیز خریداری کرده است.

اشتراک گذاری :