رییس استقرار نرم‌افزارهای مالی چارگون گفت: دستاوردهای چارگون در حوزه خروجی‌های قانونی و ابزار گزارش‌ساز دیدگاه مورد توجه حاضران در ششمین سمینار سالانه چارگون قرار گرفت.

مسعود عنوانی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: با وجودیکه امسال در راهکار مالی دیدگاه محصول جدیدی به مشتریان عرضه نکردیم؛ اما معرفی ابزارهای مربوط به تهیه گزارش‌های قانونی در گردهمایی سالانه که بخش بزرگی از مشتریان چارگون به دلیل ارائه گزارش‌های قانونی مثل گزارش‌های سنا، سناما،‌ تفریغ بودجه و صورت‌های مالی، نیازمند آن هستند مورد توجه مشتریان قرار گرفت.
وی ادامه داد: از سوی دیگر سند اتوماتیک اعتبارات و ارتباطی که بین سیستم اعتبارات و قراردادها وجود دارد برای مشتریان و علی‌الخصوص آنهایی که از نرم‌افزار حسابداری مالی دیدگاه استفاده می‌کنند بسیار جالب بود.
رییس استقرار نرم‌افزارهای مالی چارگون خاطرنشان کرد: ششمین گردهمایی سالانه مشتریان، فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط دو سویه بین مشتریان و کارشناسان چارگون در حوزه‌های مختلف مثل پیگیری استقرار پروژه‌ها، تعامل درباره فرآیندهای کاری و فرآیندهای سیستمی است و از سوی دیگر فرصت دموی نرم‌افزارها را نیز برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند.
عنوانی خاطر نشان کرد: تغییرات امسال آیین‌نامه‌ها و ابلاغیه‌های دولتی در حوزه مالی و کیفیت مطابق سازی سیستم‌ها با این تغییرات از دیگر محورهای گفت‌وگوی مشتریان و کارشناسان مالی چارگون بود. همچنین برگزاری کارگاه بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، موجب گردید مشتریان چارگون با مفاهیم مربوط به این موضوع که قاعدتا سال آینده بیشتر با آن مواجه خواهند شد، آشنایی اولیه پیدا کنند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :