مدیر انفورماتیک اداره ‌کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان فارس معتقد است: سیستم مکاتبات دیدگاه و پیشخوان ارباب رجوع به دو ابزار جدی اداره ‌کل در ارزشیابی همکاران و نظام اداری تبدیل شده‌اند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
مهندس شایق سیستم مکاتبات دیدگاه مهمترین ابزار ما برای تحول اداری و ساختاری است
مهندس شایق سیستم مکاتبات دیدگاه مهمترین ابزار ما برای تحول اداری و ساختاری است

مهندس شایق در گفت و‌گو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: سیستم مکاتبات قبلی در ساختار اداری میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان فارس صرفا ابزاری آرشیوساز بود و در تعریف مکانیزاسیون اداری نمی‌گنجید.
وی ادامه داد: ما پس از آشنایی با محصولات دیدگاه و پیاده‌سازی سیستم مکاتبات دیدگاه در ساختار اداری و بهره‌برداری از قابلیت‌های آن در پوشش کلیه مکاتبات داخلی، طعم واقعی مکانیزاسیون اداری را چشیدیم.
مدیر انفورماتیک اداره ‌کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان فارس نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه را ابزار تحول و انقلاب اداری معرفی کرد و افزود: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمانی نظارتی است که مکاتبات، پایه‌ای‌ترین و محوری‌ترین ابزار آن برای نظارت و عمل به وظایفش محسوب می‌شود.
به گفته وی، در حال حاضر علاوه بر پوشش کامل مکاتبات داخلی و بین دستگاهی از طریق سیستم مکاتبات دیدگاه، امکان ثبت نامه و دریافت خدمات مناسب برای متقاضیان و مخاطبان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از طریق پیشخوان ارباب رجوع و میز خدمت الکترونیک دولت فراهم شده است .
وی ادامه داد: استفاده از این دو ابزار تحول و انقلاب بزرگ اداری برای اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری فارس محسوب می‌شود؛ چراکه علاوه بر اینکه توانسته‌ایم خدمات مناسبی به مراجعان و مخاطبان هر 3 حوزه ارائه کنیم و از مراجعات حضوری آنها بکاهیم، امکان پیگیری نامه‌های افراد غیرحقوقی و شرکتی را نیز به راحتی اجرایی کرده‌ایم و دایره وسیعی از مکاتبات و افراد حقیقی و حقوقی را پوشش می‌دهیم.
مهندس شایق خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی نیازمند ارتباط با انواع سامانه‌های ارتباطی دولت و اتصال به آنها هستند که خوشبختانه مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه توانسته است این وجه ارتباطی را نیز به خوبی پوشش دهد.
وی اضافه کرد: بستر ارتباطی دیدگاه امکان اتصال بین دبیرخانه و سایر واحدهای اداری و سامانه‌های دولتی را  به گونه‌ای فراهم کرده که تقریبا به جرات می‌گویم که دیگر هیچ نامه‌ای به طور دستی و غیرسیستمی در اداره کل میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری به ثبت نمی‌رسد.
مدیر انفورماتیک اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با اشاره به کاربری 240 نفر از سیستم مکاتبات دیدگاه خاطرنشان کرد: از این سیستم و نظارت بر جریان مکاتبات و رسیدگی و پیگیری آنها به عنوان ابزاری برای ارزشیابی کارکنان نیز بهره می‌بریم. در حال حاضر مدت زمان رسیدگی کاربران به نامه‌ها و انجام موظفی‌هایشان قابل اندازه‌گیری است.
مهندس شایق، پشتیبانی برخط و آنلاین از کاربران را ویژگی منحصر به فرد چارگون دانست و گفت: پشتیبانی خوب و پیگیرانه کارشناسان شرکت و تلاش‌های آنها برای استقرار کارآمد و موثر نرم‌افزارها را بارها و بارها شاهد بوده‌ایم.‌ ما مطئنیم که چارگون همه تلاش خود را برای همراهی و همکاری کامل با سازمان مشتری به کار می‌بندد و بابت همین پیگیری و تعامل است که می‌گوییم طعم اتوماسیون اداری را با نرم‌افزارهای دیدگاه چشیده‌ایم.

اشتراک گذاری :