سیستم BPMS دیدگاه با هدف مکانیزه کردن برخی از فرآیندهای خاص‌منظوره و روال‌های عمومی و تخصصی به ۴ سازمان مشتری چارگون عرضه شد.

نرم_افزار BPMS دیدگاه
نرم_افزار BPMS دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، این نرم‌افزار برای بهره‌برداری به صندوق بازنشستگی، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، شرکت فناوران موج‌پرداز دانش پژوه و سازمان حج و زیارت ارائه شده است.
سیستم BPMS دیدگاه، محصولی بومی با قابلیت‌های بی‌شمار و مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی است. این سیستم علاوه بر پوشش فرآیندهای عمومی سازمان‌‌ها مانند فرآیند حمل و نقل، رزرو رستوران و غذای پرسنل و یا فرآیندهای مرتبط با ایزو و … که فرآیندهایی نسبتا پیچیده و استراتژیک هستند، پوشش مکانیزه نیازهای تخصصی و پرهزینه‌ سازمانها را نیز ممکن می‌کند.
توانایی‌ها و قابلیت‌های نسل جدید BPMS دیدگاه امکان ورود به عرصه تخصصی کسب‌وکارهای مختلف را مهیا کرده است.
سیستم BPMS دیدگاه با یکپارچگی با سایر نرم‌افزارها به سازمان‌ها و کاربران کمک می‌کند تا فرآیندهای خاص منظوره خود را در راهکارهای مختلف مجموعه دیدگاه طراحی کنند. دوری از هرگونه پراکندگی اطلاعاتی و ارائه تجمیع داده‌ها به کاربر نهایی از مشخصات سیستم BPMS دیدگاه‌ است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مزیت‌های سیستم BPMS دیدگاه
چارگون نسخه جدید سیستم BPMS دیدگاه را برای انطباق بیشتر با استانداردها و پوشش فرآیندهای اختصاصی طراحی و تولید کرده است. پیاده‌سازی هم‌زمان چند مدل از فرآیند سازمانی و زبان ساده و کارآمد از نقاط قوت نرم‌افزار BPMS است.
قابلیت گزارش‌سازی این نرم‌‌افزار برای تولید گزارش‌ دلخواه از بخش‌های مختلف، ابزاری ساده  و در دسترس کاربران است. جستجو و گزارش‌گیری فرم‌ها براساس فیلدهای اطلاعاتی موجود آن‌ها با ابزار سیستم BPMS دیدگاه به سادگی قابل انجام است.
سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌ وکار (BPMS)‌ مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، شامل ابزارهای متعددی برای طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی است. این نرم‌افزار با گزارش‌های متعدد، ابزاری مطمئن برای نظارت بر تصمیم‌‌ها، اجرای تغییرات و بهینه‌کردن فرآیندهای کاری سازمان محسوب می‌شود. چرخه حیات مدیریت فرآیند کسب و کار شامل مراحل با اهداف زیر است:

  • طراحی شامل شناسایی فرآیندهای موجود و طراحی فرآیند مطلوب
  • مدل‌سازی شامل شناخت زوایای مختلف فرآیند مطلوب و مدل‌سازی آن
  • پیاده‌سازی شامل انتخاب ابزارهای نرم‌افزاری جهت اجراء فرآیند مطلوب
  • نظارت شامل رهگیری و کنترل اجرای فرآیند

اشتراک گذاری :