پرش به محتوای اصلی

رونمایی از قابلیت‌های جدید سینک سرور دیدگاه در وزارت ورزش و جوانان

ارائه دیدگاه همراه به اداره کل ورزش و جوانان استان قم

امکانات و قابلیت‌های جدید سینک سرور مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در وزارت ورزش و جوانان،‌ رونمایی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ در نشستی با حضور سرپرست معاونت مرکز آمار و اطلاعات وزارت ورزش و جوانان و کارشناسان این مجموعه و همچنین همکاران چارگون از راهکار اتوماسیون اداری و دفترمسئولین حساب، قابلیت‌های جدید سینک سرور دیدگاه معرفی شد.
در این نشست،‌ علیرضا یادگاری- کارشناس تولید نرم افزار، امکانات جدید سینک سرور دیدگاه را معرفی کرد و گفت: این محصول ماحصل یکسال تلاش همکاران چارگون است که با کمترین ضریب ریسک‌پذیری وارد بازار شده است.
وی خاطرنشان کرد:‌ سینک سرور چارگون در نسخه جدید دارای لاگ‌های متعدد است‌ و گزارشات نموداری مختلفی از نحوه ارسال و دریافت مکتوبات شامل نامه‌ها و پیش‌نویس‌ها را به کارفرما ارائه می‌کند.
به گفته وی در قابلیت‌ جدید سینک سرور، امکان اطلاع‌رسانی درباره اطلاعات خراب،‌ علل خرابی،‌ مسیری که پیموده و مرحله‌ای که نامه در آن مسکوت مانده است، وجود دارد.
در ادامه این نشست،‌ مهندس سحر زارع – سرپرست معاونت مرکز آمارو اطلاعات وزارت ورزش و جوانان از چارگون برای معرفی قابلیت‌های جدید سینک سرور تقدیر کرد و گفت: ابزارهای جدید در این محصول بسیار خوب و کارآمد هستند که امیدواریم با تمرکز بیشتر روی آن، استفاده لازم را از همه قابلیت‌ها و فیلدهای آن داشته باشیم.
وی با بیان اینکه به اهتمام ویژه چارگون در وزارت ورزش و جوانان نیازمندیم، گفت: ‌امیدواریم با توانی که چارگون برای رفع مشکلات سیستمی وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت بتوانیم بیشترین کارآیی و بهره‌وری را از مجموعه دیدگاه، شاهد باشیم.
سرپرست معاونت مرکز آمارو اطلاعات وزارت ورزش و جوانان یادآورشد: این وزارتخانه، پتانسیل بالایی برای توسعه سیستم‌های دیدگاه دارد که این امر به ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای وزارتخانه و زیرمجموعه‌هایش بستگی دارد.
به گفته مهندس زارع، وزارت ورزش و جوانان عزم جدی برای ارتقای بهره‌وری سازمانی از محصولات دیدگاه دارد که اگر روند مطلوب باشد قطعا استفاده از دیدگاه به سایر بخش‌ها و مجموعه‌های آن،‌ تسری پیدا خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی چارگون، خشایار رفعتی- مدیر راهکار اتوماسیون اداری نیز در این نشست از همراهی وزارت ورزش و جوانان در افزایش بهره‌وری از دیدگاه تقدیر کرد.
وی گفت: انتخاب وزارت ورزش و جوانان به عنوان نخستین سازمان مشتری برای فعال‌سازی قابلیت‌های سینک سرور نشان از درک چارگون نسبت به وضعیت و اهمیت این وزارت‌خانه است.
وی ادامه داد: ما مطمئن هستیم که کارکرد دیدگاه برای وزارت وزرش و جوانان با توجه به پراگندگی جغرافیایی و تعدد زیرمجموعه‌ها از اهمیت بالایی برخورداراست؛ بنابراین متعهد هستیم تا باتوانی مضاعف مسائل و دغدغه‌های این وزارتخانه را رفع کنیم.
رفعتی از وزارت ورزش و جوانان در خواست کرد تا پس از بهره‌گیری از قابلیت‌های جدید سینک سرور، هرگونه پیشنهاد و یا نقطه‌نظرخود برای بهبود و توسعه این محصول را به چارگون ارائه کنند.
گفتنی است؛ سرکارخانم سرور رضایی- مسئول دفتر حساب مشتریان و آقای مهرداد ایرانپور- کارشناس پشتیبانی محصول نیز سایر همکاران چارگون را در این نشست همراهی کردند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.