کارشناس ارشد مرکز مشاوره و آموزش چارگون گفت: سال گذشته به بیش از هزار نفر از کاربران دیدگاه در 242 سازمان آموزش داده شده است.

سارا دانه‌کار در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به برگزاری 154 کلاس آموزش بهره‌برداری از دیدگاه در طول یک سال گذشته خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله مالی، اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک و پشتیبانی و نگهداری سرور برگزار شده که بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان با حضور 443 نفر در کلاس‌های حوزه اتوماسیون اداری به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: بعد از اتوماسیون اداری در حوزه منابع انسانی 405 نفر، حوزه لجستیک 89 نفر، نگهداری سرور 77 نفر و حوزه مالی 33 نفر از دوره‌های آموزشی دیدگاه بهره‌برداری کرده‌اند.
کارشناس ارشد مرکز مشاوره و آموزش چارگون همچنین به برگزاری 41 کلاس آموزش در محل سازمان‌های مشتری اشاره کرد و افزود: این کلاس‌های آموزشی با حضور 663 نفر در حوزه اتوماسیون اداری، 36 نفر حوزه منابع انسانی و 4 نفر در حوزه لجستیک برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه BPMS نیز 5 کارگاه آموزشی تخصصی با حضور 13 سازمان مشتری توسط کارشناسان چارگون برنامه‌ریزی و اجرا شد.
به گفته دانه‌کار، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کاربران سامانه غذا و دارو از جمله مهمترین اقدامات مرکز مشاوره و آموزش چارگون بوده است و در طول در یکسال 17 کلاس آموزشی برای کاربران این سامانه برگزار شده است.
دانه‌کار همچنین از برگزاری 6 همایش آموزشی دیدگاه در استان‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این همایش‌ها با حضور نمایندگانی از کاربران کلیه سازمان‌های مشتری چارگون در استان‌های قم، همدان و تهران برگزار شدند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 

اشتراک گذاری :