نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار، اموال و دارایی‌های ثابت، جمعدارهمراه از راهکار لجستیک دیدگاه در دیوان عدالت اداری نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، دیوان عدالت اداری با 800 کاربر قرار است از نرم‌افزرهای لجستیک دیدگاه برای رسیدگی به امورانبارها موجودی آنها بهره ‌ببرند.
نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه با پوشش فرآیندهای کالاها و بخش سخت‌افزاری امور سازمان‌ها زمینه کنترل و نظارت بر موجودی انبارها،‌ اموال و دارایی‌های ثابت و همچنین مدیریت امور آنها از طریق دریافت گزارش‌های شفاف و جامع را فراهم می‌کنند.
نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار از راهکار لجستیک دیدگاه، مدیریت گردش کالا در سازمان‌ها و شرکت‌ها را برعهده دارد. این سیستم علاوه بر مکانیزه کردن فرآیند درخواست کالا تا تحویل آن، موجودی و جابجایی کالاهای مصرفی در انبارها را نیز مدیریت می‌کند. زمینه ارتباط دو طرفه این نرم‌افزار با سایر نرم‌افزارهای جانبی مانند نرم‌افزار مدیریت اموال و نرم‌افزار خرید و تدارکات در مجموعه دیدگاه، فراهم است.
مهمترین ویژگی نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه پیاده‌سازی فرآیند اختصاصی گردش کار برای درخواست کالای در هر سازمان است؛ ضمن اینکه برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با تجهیزات مختلف، شناسایی و گردآوری اطلاعات از بارکدخوان‌ها، مدیریت تردد کالا و حجم گسترده تراکنش از دیگر کارکردهای این نرم‌افزار است.
جمع‌دار همراه نیز که به عنوان ابزار مکمل نرم‌افزار اموال و با قابلیت جمع‌آوری اطلاعات بر روی انواع موبایل و گجت‌ها تولید شده است در تکمیل فرآیند مدیریت کالاها و اموال سازمان‌ها و به ویژه جمع‌داری اموال نقشی ویژه ایفا می‌کند.
لازم به ذکر است که مدیریت این پروژه در دیوان عدالت اداری را از سوی چارگون سرکار خانم شراره رضائیه برعهده دارد.

اشتراک گذاری :