تیم فنی چارگون 3 سازمان مشتری را به نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه شامل نرم‌افزارهای خرید و تدارکات،‌ انبار و حسابداری انبار، جمع‌دار همراه و مدیریت اموال، دیدگاه مجهز کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در گزارش تیم فنی  از تجهیز اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و دیوان عدالت اداری به نرم‌افزارهای  انبار، اموال و دارایی‌های ثابت و جمعدار همراه مجه خبرداده شده است. در ادامه نیز نرم‌افزار خرید و تدارکات از راهکار لجستیک و نرم‌افزار حضور و غیاب از سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی در استانداری کرمانشاه عملیاتی شده‌است.
مجموعه نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه با پوشش فرآیندهای سخت‌افزاری سازمان‌ها زمینه کنترل و نظارت بر موجودی انبارها،‌ اموال و دارایی‌های ثابت، مدیریت آنها و همچنین دریافت گزارش‌های شفاف و جامع از حوزه خرید و تدارکارات در سازمان‌ها را فراهم می‌کنند.
مهمترین ویژگی نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه، پیاده‌سازی فرآیند اختصاصی گردش کار برای درخواست کالای در هر سازمان است. بستر ارتباطی یکپارچه این نرم‌افزار با سایر نرم‌افزارهای راهکار لجستیک مانند نرم‌افزار مدیریت اموال و خرید و تدارکات، بهره‌وری سازمانی را برای کاربران این مجموعه نرم‌افزاری به همراه دارد.
نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت نیز در راهکار لجستیک دیدگاه، وظیفه مدیریت اموال و دارایی، اطلاعات طبقه دارایی، اختصاص مال به پرسنل و مکان استقرار دارایی‌ها را برعهده دارد.
این نرم‌افزار ضمن دارا بودن قابلیت‌های ثبت و نگهداری کلیه عملیات‌ جابه‌جایی، خروج، بیمه دارایی در سازمان‌های دولتی و خصوصی، امکان مدیریت استهلاک اموال و پوشش کامل کلیه فرآیند‌های مندرج در بخشنامه‌های اداره کل اموال دولتی را نیز داراست.
نرم‌افزار جمع‌دار دیدگاه همراه به عنوان ابزار مکمل نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت دیدگاه و با هدف مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات اموال بر روی انواع موبایل و گجت‌ها تولید شده است.
جمعدار دیدگاه همراه، امکانی فراهم می‌کند که امین اموال با در دست داشتن موبایل و با استفاده از اپلیکیشن جمع‌دار همراه، در محل‌های تعریف شده حضور یابد و ثبت یا اسکن بارکد اموال تعین شده را به راحتی انجام دهد. این نرم‌افزار ‌پس از ثبت و یا اسکن بارکدها، به جمع‌آوری اطلاعات اموال، شناسایی و ثبت مغایرت‌های موجود در اموال سازمان و انتقال آنلاین اطلاعات به سرور دیدگاه، می‌پردازد.
گردش مکانیزه درخواست‌های خرید، امکان ثبت سفارش خرید و امکان گروه‌بندی ارائه کنندگان کالا و خدمات در کنار سایر امکانات نیز نرم‌افزار خرید  و تدارکات لجستیک دیدگاه را به ابزاری مهم در تصمیم‌گیری‌های مدیران سازمان‌های مشتری، تبدیل کرده‌ است.
تهیه گزارش‌های آماری و پارامتریک،‌ برنامه‌ریزی خرید و ثبت سفارش، تعریف فرآیند درخواست خرید و سفارش خرید،‌ تهیه گزارش تاریخچه درخواست و خرید یک کالای خاص و… از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه است.
گفتنی است؛ مدیریت این 3 پروژه را سرکار خانم شراره رضائیه برعهده داشته است.

اشتراک گذاری :