استانداری قزوین با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری، همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول به خرید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از سوی استانداری قزوین گفت: این نهاد از جمله مشتریان قدیمی چارگون است که نرم‌افزارهای حوزه‌های مختلف دیدگاه را خریداری کرده است‌.
وی ادامه داد: در حال حاضر نرم‌افزارهای مالی،لجستیک، زیرساخت و منابع انسانی دیدگاه در استانداری قزوین نصب شده و کاربران متعددی از آنها استفاده می‌کنند.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآور شد: مدیران استانداری قزوین در تلاشند تا با مکانیزه کردن گردش نامه‌های حقیقی و حقوقی از نیروی متمرکز در مجموعه، بیشترین بهره را ببرند و تحولی کارآمد را در ساختار اداری و انسانی مجموعه خود ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه مجموعه نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، زیرساختی قوی و کامل برای رفع کلیه نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌هاست ادامه داد: با استفاده از امکانات این مجموعه، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان فراهم می‌شود و مستند شدن روال‌ها موجبات شفاف‌سازی و بهینه‌سازی چرخه‌های اداری را فراهم می‌کند.
به گفته کارشناس فروش محصول چارگون، مکانیزه شدن فرآیندها در حوزه مکاتبات علاوه بر حذف کاغذ، پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع می‌کند.

اشتراک گذاری :