موسسه آموزش عالی خاتم با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمید رضا ربطی، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: موسسه آموزش عالی خاتم با خرید نرم‌افزارهای متنوع حوزه‌های اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی و لجستیک دیدگاه، تلاش دارد تا ساختار اداری و منابع انسانی این موسسه را سازماندهی کرده و گردش اطلاعات و انجام امور را تسهیل کند.
وی ادامه داد: موسسه آموزش عالی خاتم در حوزه اتوماسیون اداری نرم‌افزارهای مکاتبات، مدیریت اسناد، تقویم و جلسات، مدیریت کارها و در حوزه زیر ساخت سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل و فکس را خریداری کرده است. این موسسه همچنین در حوزه لجستیک از نرم‌افزارهای اموال و دارایی‌های ثابت، انبار و حسابداری اموال و خرید و تدارکات و در حوزه مالی از نرم‌افزارهای حسابداری مالی، بودجه و اعتبارات،‌خزانه داری و قراردادها و در حوزه منابع انسانی از نرم‌افزارهای بیمه و بهداشت، پرسنلی،‌ حقوق و دستمزد و وام بهره خواهد برد.
کارشناس فروش محصول چارگون، خاطر نشان کرد: مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، پاسخی مناسب به نیازهای سازمانی کلیه دستگاههای دولتی، خصوصی موسسات آموزشی و دانشگاهی و سایر شرکت‌ها و مراکزی است که تلاش دارند تا به صورت سیستماتیک و مکانیزه امور اداری و منابع انسانی و مالی خود را انجام دهند تا زمینه بهره‌وری بیشتر سازمانی خود را فراهم کنند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه را از سوی چارگون، جناب آقای مصطفی حصامی بر عهده دارد.
موسسه آموزش عالی غیر دولتی خاتم در سال 1375 با اخذ مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد. این موسسه در طی 2 سال گذشته با اخذ مجوزهای جدید زمینه لازم را برای تاسیس 3 دانشکده فنی و مهندسی، مدیریت، علوم مالی و علوم انسانی فراهم و در شرف ارتقاء سطح از موسسه به دانشگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موسسه می‌توانید به آدرس اینترنتی khatam.ac.ir مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :