کارگاه مجموعه نرم‌افزاری مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار شرکت چارگون در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان با موضوع ایجاد نرم‌افزار خاص منظوره با استفاده از BPMS برگزار شد.

4Gon-Mani.l_186

محسن سیف‌ محمدی، برگزار کننده کارگاه مجموعه نرم‌افزاری مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار (BPMS) به روابط عمومی چارگون گفت: در این کارگاه که در سالن شماره یک مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، کارشناسان چارگون به حاضرین درباره نحوه پیاده‌سازی نرم‌افزار خاص منظوره توضیحات فنی ارائه کردند.
وی ادامه داد: این آموزش با در نظرگرفتن یک مکان با همه جزییاتی که در آن می‌گذرد همراه بود که ما برای آموزش، نحوه پیاده‌سازی نرم‌افزار خاص منظوره در یک رستوران را انتخاب و ارائه کردیم؛ ضمن اینکه در پیاده سازی این نرم‌افزار، امکانات جدیدی از جمله فراخوانی وب سرویس، ارتباط از طریق پایگاه داده و فیلدهای محاسباتی به صورت جامع و کامل معرفی شدند.
سیف‌ محمدی خاطرنشان کرد: در پایان کارگاه نیز تعدادی از مشتریان از جمله نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، صندوق بازنشستگی کشوری، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و شرکت آب و فاضلاب استان قم سئوالاتی درباره راهکارهای مبتنی بر این فرآیند مطرح کردند که توسط کارشناسان چارگون به آنها پاسخ داده شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :