پرش به محتوای اصلی

عملیات اتوماتیک مکاتبات اداری دیدگاه؛ گامی به سوی اتوماسیون اداری هوشمند

مدیریت عملیات اتوماتیک در نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه

شرکت چارگون با طراحی و راه‌اندازی قابلیت مدیریت عملیات اتوماتیک مکاتبات اداری در نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه، گامی جدی برای تحقق اتوماسیون اداری هوشمند و بهره‌مندی از امکانات ماشین لرنینگ برداشته است.

همه ما تجربه استفاده از ابزارها و اپلیکیشن‌های اینترنتی و سایت‌های خرید را داریم. وقتی یک کتاب دیجیتال می‌خریم یا از مسیریاب‌ها استفاده می‌کنیم و یا وقتی به دنیال یک وسیله تزیینی می‌گردیم،‌ ناگهان از سایتی که در آن هستیم پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنیم که عموماً به سلیقه و خواست‌مان نزدیک است. چه بسا که این پیشنهادها منجر به خرید و یا استفاده از خدمات آن سایت شود. اتفاقی که در این فرآینده افتاده این است که از طریق ماشین لرنینگ، رفتار و عادات ما کاربران، ثبت و تحلیل می‌شود و به اساس آنها، نزدیک‌ترین پیشنهادها به کاربر ارائه می‌شود. شرکت چارگون با طراحی و راه‌اندازی قابلیت مدیریت عملیات اتوماتیک در نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه، گامی جدی برای بهره‌مندی از امکانات ماشین لرنینگ در نرم‌افزارهای سازمانی برداشته و تحقق اتوماسیون اداری هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.

 کوتاه درباره ماشین لرنینگ

ماشین لرنینگ یا همان یادگیری ماشین یکی از کاربردهای هوش مصنوعی (AI) است که سیستم‌ها را توانمند می‌کند تا به‌طور خودکار و از طریق تجربه و بدون برنامه‌ریزی، یاد بگیرند و خود را ارتقا و بهبود دهند. تمرکز این تکنولوژی بر توسعه برنامه‌های کامپیوتری است که به داده‌ها دسترسی دارند و می‌توانند از این داده‌ها استفاده کنند تا خودشان یاد بگیرند. تصور کنید شما یک مربی آموزش طراحی سایت هستید و می‌خواهید برای تعیین بهترین میزان یادگیری کارآموزان خود تلاش کنید و به این نتیجه برسید که چه راهکاری در کمترین زمان ممکن موجب تحقق آن می‌شود. دقیقاً در مبحث ماشین لرنینگ نیز چنین رویکردی نیاز است.
یادگیری ماشین روشی برای طراحی الگوریتم‌ها و مدل‌های پیچیده است که برای پیش‌بینی استفاده و در صنعت نرم‌افزاری تحت عنوان تحلیل پیشگویانه شناخته می‌شوند. این مدل‌های تحلیلی به محققان، پژوهشگران علم داده‌ها، مهندسان و تحلیلگران اجازه می‌دهد «تصمیمات و نتایجی قابل اطمینان و تکرارپذیر به دست بیاورند» و با یادگیری از روابط و روندهای مربوط به گذشته، پرده‌برداری کنند.

مدیریت عملیات اتوماتیک مکاتبات اداری دیدگاه

اتوماسیون اداری هوشمند برای تدوین و گردآوری، ذخیره و پردازش و در نهایت تجمیع و بازیابی اطلاعات واحدهای کاری سازمان‌ استفاده می‌شود. این اطلاعات ممکن است در قالب اسناد، کلمات و یا تصاویر، ویدیو، صدا و … باشند. سیستم‌ها در اتوماسیون اداری هوشمند، در هر زمانی از روز و حتی در ساعات غیراداری، داده‌ها و اطلاعات را بدون نیاز به حضور کاربران به اسناد مختلف تبدیل و آنها را طبقه‌بندی می‌کنند.
چارگون بر اساس همین الگو، قدم‌هایی را برای رفتن به سمت اتوماسیون اداری هوشمند برداشته و با افزودن، قابلیت مدیریت عملیات اتوماتیک مکاتبات اداری دیدگاه، این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است.
بسیاری از کارهای سازمانی نیازمند تصمیم‌گیری و فعالیت کاربر هستند که بخش عمده‌ای از آنها به صورت روتین و معمول انجام می‌شوند و امکان پیش‌بینی عملیاتی که باید بر روی نامه‌ها و پیش‌نویس آنها و … اعمال شوند، وجود دارد. حالا تصور کنید که سیستم بتواند این عملیات را به صورت روتین و معمول روی نامه‌ها یا پیش‌نویس‌ها انجام دهد، حداقل مزیت این امر، افزایش سرعت انتقال نامه‌ها و گردش مکاتبات اداری در سازمان‌هاست و با مدیریت اتوماتیک عملیات، میسر است.
قابلیت مدیریت عملیات اتوماتیک مکاتبات اداری دیدگاه با تعیین شرایط، دستورالعمل و کلیدواژه‌های مشخص بر روی موجودیت‌هایی مانند نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها، ‌ارجاع‌ها و … نامه‌های موردنظر را تشخیص می‌دهد و عملیات تعریف شده مورد نظرکاربر مثل اختتام، ارجاع، بایگانی یا طبقه‌بندی را به راحتی بر روی آنها انجام می‌دهد. این قابلیت گامی مهم برای هوشمند‌سازی سیستم در نسل پنجم اتوماسیون اداری دیدگاه است و افزایش سرعت و بهره‌وری سازمانی را در سازمان‌های کاربر دیدگاه به همراه دارد.
نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در حوزه‌های مختلف دیگر نیر توسعه‌ها و بهبودهایی داشته‌اند. در زیر به برخی از آنها اشاره می‌شود:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 مهاجرت 80 درصد نسل پنجم نرم افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه

اتوماسیون اداری دیدگاه با بیشترین کاربر در کشور دائماً از سوی کارشناسان شرکت چارگون در حال بهبود و توسعه است. نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه در کمتر از 3 سال گذشته رونمایی شد و امروز و به گفته مهسا اشرفی مدیر راهکار اتوماسیون اداری چارگون در بیش از 80 درصد سازمان‌های کاربر دیدگاه، عملیاتی شده است. او به 20 درصد باقی‌مانده از سازمان‌های کاربر دیدگاه نیز توصیه کرده است تا به نسل جدید دیدگاه بپیوندند؛ چراکه به دلیل محدودیت زمانی از طرف مایکروسافت برای پشتیبانی اینترنت اکسپلورر، کاربران نسل 4 دیدگاه تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

 اجرای شناسه شمس در مکاتبات دیدگاه

نهاد ریاست جمهوری در آذرماه امسال ابلاغیه‌ای را به سازمان‌های دولتی اعلام کرد که آنها را ملزم به استفاده از شناسه شمس در مکاتبات رسمی می‌کرد. شرکت چارگون در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان اجرای این دستورالعمل را فراهم کرد و هم‌اکنون پیاده‌سازی آن بر روی سرورهای دستگاه‌های دولتی، میسر است.
این شناسه براساس ترکیب چندین قلم اطلاعاتی مستند ایجاد شده و هویت یکتایی برای سند ایجاد می‌کند. در واقع شناسه شمس که به هر نامه به صورت یکتا اختصاص داده خواهد شد؛ الگوی مشخصی داشته و در قالب یک QR Code در نامه یا سند درج می‌شود. این شناسه می‌تواند ترکیبی از شماره نامه، تاریخ و ساعت ثبت و صدور، شناسه یکتای عمومی (GUID)، کدملی امضاکننده، نشانی پست الکترونیک سازمان و شناسه ملی سازمان باشد.

درخواست دموی نرم‌افزار مکاتبات دید

مطالب مرتبط

آموزش اتوماسیون اداری

سر فصل ها آموزش اتوماسیون اداری کارشناسان توضیحات مربوط به صفحه یادآوری تغییر رمز صفحه رابط کاربری کارتابل نامه‌های دریافتی، ... ادامه مطلب »

سازمان الکترونیکی برگزیده
انتخاب «سازمان الکترونیکی برگزیده» در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون با حضور جمع کثیری از مدیران و متخصصان حوزه‌های فناوری اطلاعات از سازمان‌ها و ارگان‌های ... ادامه مطلب »

افزایش تعاملات صنف نرم‎افزار
 شاهین طبری: افزایش تعاملات صنف نرم‎افزار، شرط لازم توسعه این صنعت

اولین جلسه کمیسیون نرم‎افزار سازمان نصر تهران در سال94 با حضور بیش از 40نفر از اعضای این کمیسیون و کارگروه‎های ... ادامه مطلب »

توسعه همکاری بانک آینده و چارگون
توسعه همکاری بانک آینده و چارگون

بانک آینده با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری از مجموعه دیدگاه دامنه ... ادامه مطلب »

سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت
سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت

سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم افزارهای حوزه اتوماسیون اداری ... ادامه مطلب »

برگزاری گفتمان سازمانی در دانشگاه شیراز
برگزاری همایش منطقه‌ای چارگون در شیراز

همایش منطقه‌ای چارگون با عنوان «گفتمان سازمانی» هشتم خرداد ماه در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی چارگون، ... ادامه مطلب »

پترو پارس قدرت
شرکت پتروپارس قدرت در فهرست کاربران دیدگاه

شرکت پتروپارس قدرت با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و دیدگاه همراه به ... ادامه مطلب »

دامور درویشی. مدیر عامل موسسه خیریه همگام
ارائه نسخه رایگان اتوماسیون اداری دیدگاه به موسسات و نهادهای خیریه از سوی موسسه خیریه همگام

مدیرعامل موسسه خیریه همگام از ارائه نسخه رایگان سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه به موسسات و نهادهای خیریه خبر داد. [caption ... ادامه مطلب »

استانداری تهران
 آموزش اتوماسیون اداری دیدگاه در استانداری تهران و فرمانداری‌های تابعه

امروز سمینار آموزشی اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه ویژه کاربران استانداری تهران و 16 فرمانداری تابعه از سوی مرکز آموزش ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.