پرش به محتوای اصلی

مدیر پشتیبانی چارگون: ابعاد آموزشی همایش‌های منطقه‌ای چارگون تقویت می‌شوند

ابعاد آموزشی همایش‌های منطقه‌ای چارگون تقویت می‌شوند

مدیر پشتیبانی چارگون از تقویت بعد آموزشی همایش‌های منطقه‌ای چارگون در آینده خبر داد و گفت: همایش منطقه ای شیراز، آغازی موفق و آموزنده بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

4Gon-Mani.l_91

مهدی عامری در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون ارزیابی خود از نخستین همایش منطقه‌ای که در دانشگاه شیراز برگزار شد مثبت دانست و تاکید کرد: درست است که چارگون پیش از این، تجربه برگزاری همایش‌های آموزشی را در چند استان و شهرهای مختلف داشت؛ اما برگزاری همایشی در ابعاد و استاندارد همایش سالانه چارگون، برای نخستین بار در شیراز پیاده‌سازی شد که طبعا نقاط ضعف و قوت فراوانی را به همراه داشت.
وی با بیان اینکه در نخستین تجربه برگزاری همایش منطقه‌ای خوشبختانه همه چیز بسیار خوب و دقیق پیش رفت، افزود: اهداف پیش‌بینی شده در برگزاری این همایش، براساس استانداردهای خاصی طرح‌ریزی شده بودند که خوشبختانه توانستیم هم در اجرا و برگزاری و هم در ارائه محتوای عمومی و تخصصی، این استانداردها را در حد مطلوب پیاده‌سازی کنیم.
به گفته وی با وجود محدودیت زمان کافی از برنامه‌ریزی تا برگزاری همایش، استقبال مدعوین 3 استان بوشهر، فارس و کهکیلویه و بویراحمد به ویژه در سطح مدیران حوزه فناوری اطلاعات، منابع انسانی و مالی از نکات قابل توجه همایش بود.
مدیر پشتیبانی چارگون خاطر نشان کرد: طبعا مانند هر تجربه‌ای، نقاط قابل بهبودی را در این همایش هم در حوزه محتوای ارائه شده و هم در حوزه اجرا و برگزاری، می‌توان پیدا کرد؛ اما به عنوان مدیر پشتیبانی چارگون فکر می‌کنم این همایش درحد استاندارهای چارگون برگزار شد و به اهداف خود در این همایش، دست یافتیم.
وی درباره بازدید مدیران و کارشناسان چارگون بعد از برگزاری همایش از چند سازمان مشتری نیز گفت: این بازدید با هدف کنترل و نظارت بر نحوه استفاده از نرم‌افزارهای دیدگاه و کارکرد آنها در سازمان‌های مشتری انجام شد .
وی ادامه داد: اصولا فرآیند ممیزی کارشناسان چارگون از نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری , لجستیک و مالی دیدگاه در سازمان‌های مشتری، اتفاق جدیدی نیست و جزو فرآیندهای معمول ماست؛ اما این اتفاق که در ادامه همایش منطقه‌ای انجام شد چند آورده خوب به همراه داشت که مهمترین آن ایجاد حس مطلوب و مثبت در سازمان‌های مشتری بود.
مدیر پشتیبانی چارگون اضافه کرد: در این بازدیدها که کاملا داوطلبانه از سوی مدیران و کارشناسان چارگون برگزار شد، مشتریان شاهد توجه، کنترل و پیگیری مدیران چارگون بودند که این امر نه تنها برای آنها مطلوب و اثربخش بود؛ بلکه به چارگون هم درباره بهره‌گیری درست نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌های مشتری آگاهی و اطمینان داد.
به گفته وی، چارگون تلاش می‌کند تا شرایط ویژه و بهتری را برای این بازدیدها لحاظ کند و به میزان اثر بخشی آنها بیافزاید.
عامری همچنین به استقبال مدعوین همایش منطقه‌ای شیراز از کارگاه‌های آموزشی در این همایش اشاره کرد و افزود: هرچند درمقایسه با همایش‌های آموزشی که سال گذشته در چند استان برگزار کردیم، محتوای تخصصی آموزشی در همایش شیراز کمتر بود؛ اما تلاش کردیم تا بعد آموزشی همایش‌ها را حفظ کنیم که خوشبختانه استقبال این کارگاه‌ها همچنان چشمگیر بود.
مدیر پشتیبانی چارگون تاکید کرد: به نظرم باید جنبه آموزشی سمینارها را حفظ و حتا تقویت کنیم و با توجه به بازتاب‌هایی که از همایش شیراز داشتیم روی حجم آموزش و محتوای قابل ارائه در همایش‌ها بیشتر تمرکز کنیم تا پربارتر شوند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.