بازی‌های گروهی سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با صعود 12 تیم به مرحله حذفی ادامه یافت.

صعود تیم فوتسال چارگون به دور حذفی
صعود تیم فوتسال چارگون به دور حذفی

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ روزهای پنج‌شنبه و جمعه 18 و 19 مردادماه بازی‌های مرحله گروهی سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با برگزاری 12 مسابقه پیگیری شد که در پایان، 4 تیم شرکت‌کننده از دور مسابقات حذف شدند.
مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام چارگون روز پنج‌شنبه 25 مردادماه با برگزاری 4 مسابقه بین 8تیم ادامه می‌یابد تا صعودکنندگان به مرحله یک چهارم نهایی تعیین شوند.
این مسابقات بین تیم‌های فوتسال چارگون و شرکت تو آر، پوشش گستر قشم و بیمه سرمد، دانشگاه پیام نور و سازمان تامین اجتماعی و تیم‌های شرکت انفورماتیک و موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی برگزار می‌شود.
محمدمهدی زارعی- مسئول برگزاری سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با اشاره به حساسیت بازی‌های مرحله گروهی تاکید کرد: بازی‌های این دوره از حساسیت زیادی برخوردار بود؛ چراکه همه تیم‌ها از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار بودند و می‌توانستند با یک بُرد و تفاضل گل به مرحله بعد راه پیدا کنند؛ چنانکه تیم شرکت خدمات انفوماتیک با وجود دو باخت و فقط با یک بُرد و تفاضل گل بهتر به مرحله حذفی صعود کرد.
به گفته وی، ‌تیم‌های اول هر گروه که بطور مستقیم بین ۸ تیم شرکت‌کننده در مرحله یک چهارم صعود کرده بودند در روز جمعه به مصاف برندگان مرحله اول حذفی خواهند رفت که برندگان بازی‌های روز جمعه در تاریخ هشتم شهریورماه دیدارهای نیم نهایی را انجام خواهند داد.
گفتنی است در این رقابت‌ها، تیم فوتسال چارگون روز پنج‌شنبه با نتیجه پرگل ۱۱-۰ تیم صبا نفت را شکست داد و به دلیل تفاضل گل کمتر به عنوان تیم دوم از گروه صعود کرد.
بازی بعدی تیم فوتسال چارگون با روز پنج‌شنبه 25 مردادماه در مصاف با تیم 2R خواهد بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
جدول یک مسایقات فوتسال جام چارگون



اشتراک گذاری :