دومین کارگاه آموزشی«هنر شناخت مردم» با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد منابع انسانی 17 سازمان مشتری چارگون برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون، کارگاه یک‌روزه هنر شناخت مردم از ساعت۸:۳۰ تا ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه 26 مردادماه با ارائه راهکارهای عملی شناخت افراد، نگاه درست به دیگران و درک تفاوت انکارنشدنی دنیای آدم‌ها با یکدیگر از سوی جهانگیر پورصمیمی- مدرس رسمی تیپ‌شناسی شخصیت به روش(MBTI) برگزار می‌شود.
در این کارگاه که در محل مرکز آموزش و مشاوره چارگون برپا می‌شود، یکی از معروفترین و پرکاربردترین الگوهای شناخت افراد به نام MBTI شامل سرفصل‌های شخصیت و تیپ‌شناسی شخصیت، ترجیحات انسانی،‌ معرفی ۴ ترجیح دو گانه MBTI،‌ برون‌گرا (Extraversion) در مقابل درون گرا (Introversion)، شناخت نکته‌های اصلی برای تعامل با برون‌گرایان و درون‌گرایان، چگونگی تعامل با افراد حسی و افراد شمی، فکری،افراد احساسی، قضاوتی و ادراکی، ارائه خواهد شد.
به اعتقاد پورصمیمی، پیشگامی شرکت چارگون در برگزاری کارگاه آموزشی «هنر شناخت مردم» به شناخت مشتریان از (MBTI) و توسعه فضای تعامل و بالندگی روابط انسانی در این سازمان‌ها منجر خواهد شد و چارگون را در حوزه انجام مسئولیت‌های ‌اجتماعی همچنان منحصر به فرد و پیشرو نگه می‌دارد.
لازم به یادآوری است؛ نخستین کارگاه یک‌روزه هنر شناخت مردم روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از کارشناسان و نمایندگان منابع انسانی سازمان‌های مشتری برپا شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :